Napisano 7 Luty 20169 l Cześć, właśnie wrzuciłem do sieci mój tutorial, pokazujący w jaki sposób zrobiłem symulację siatki kiedy piłka jest w nią wkopana zapraszam, wymagany angielski na poziomie marchewki... pokazałam też jak utworzyłem scenę do liczenia i złozyłem kompozycję w afterze...
Napisano 9 Luty 20169 l Dzięki za tutorial. Ciekaw jestem czy podobny efekt (splotu linki siatkowej) dałoby się uzyskać samym displacementem?
Napisano 10 Luty 20169 l Autor @Rozpustelnik - myslę, że na spokojnie, trzebaby wtedy uzyć cylindórw, ale musiały by być oczywiście dobrze zmapowane wczesniej, to i bump albo normal by dobrze wyglądał z daleka.. ja wybrałem ten sposób bo trudniejszy i dający rózne mozliwości...
Napisano 29 Luty 20169 l Gdyby ktoś chciał zadzialac na skroty to polecam skrypt który stworzy nam dokładnie taki model siaki http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/hexlattice W zasadzie jeden klik i mamy gotowego mesha.
Napisano 14 Kwiecień 20168 l Dość długo tego szukałem w necie i w końcu trafiłem na to forum. Dzięki wielkie za tutorial- zaoszczędziłeś mi masę czasu:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto