MichalJaroszewicz Napisano 18 Luty 2016 Napisano 18 Luty 2016 Cześć, Chciałbym zamieścić tutaj moją pierwszą pracę, wnętrze kuchni zlokalizowanej na poddaszu adaptowanej kamienicy w Szczecinie, co było tematem jednego z przedmiotów w poprzednim semestrze. Tak naprawdę w projekcie adaptacji chodziło o stronę techniczną, zaproponowanie nowej konstrukcji więźby itp. a nie o sam projekt wnętrza, więc przyznaję, że pod względem designu kuchnia niczym się nie wyróżnia, no ale postanowiłem ją ukończyć tak by móc w końcu coś zaprezentować światu ;) Całość renderowana w Coronie, obróbka głównie Photoshop, praca zawiera trochę stuffu od Tomka Michalskiego, bbb3viz oraz Everów. https://www.behance.net/gallery/34149465/SLASKA-KITCHEN-(CORONA)
cucsoniuss Napisano 19 Luty 2016 Napisano 19 Luty 2016 troche przsadziles z postprodukcja. Wiecej kontrastu wedlug mnie powinno byc.
skalpel3d Napisano 19 Luty 2016 Napisano 19 Luty 2016 Za dużo tej mgły i jeszcze na przyszłość daj wyższy parametr internal resolution przeciwdziała on ząbkowaniu krawędzi które jest mocno widoczne u ciebie na krawędziach uchwytów i blatu
MichalJaroszewicz Napisano 20 Luty 2016 Autor Napisano 20 Luty 2016 O widzisz a ja zawsze mam problem z ząbkowaniem. Dzięki. Co do mgły to była to moja największa bolączka, chciałem uzyskać taki trochę hmm Instagramowy look, ale miałem problem z odpowiednim zbalansowaniem efektu, gdyż na każdym ekranie w domu na jakim to sprawdzałem obraz wyglądał inaczej. Na 3 laptopach w domu rzeczywiście rendery wydają się sprane, natomiast jak wydrukowałem te wizki kontrast był znacznie lepszy, a kolory żywsze. To samo się działo na moim LG G3. Uznałem, że matryce w laptopach są bardzo słabe i przygotowałem rendery tak, żeby wyglądały ok na lepszych ekranach. Ale ponieważ już kilka osób zgłosiło mi ten sam problem, zastanawiam się czy coś nie pomieszałem z ustawieniami wydruku. Tak czy inaczej sprawdzę to jeszcze, dzięki za opinie :)
skalpel3d Napisano 20 Luty 2016 Napisano 20 Luty 2016 Do posta bardzo fajnym filtrem niestety odpłatnym jest ArionFX do photoshopa, dwa wyrenderowałbym sobie zdepth albo pobawił się w camera raw correction pedzlem zmian zamgleniem aby nie było ono takie jednolite
mowok Napisano 20 Luty 2016 Napisano 20 Luty 2016 Dosyć dobry poziom realizmu, tylko ta mgła. A i wyłącz nieużywane pole grzewcze na płycie. Ogólnie całość idzie w dobrym kierunku.
majeranek Napisano 21 Luty 2016 Napisano 21 Luty 2016 Bardzo fajna wizualizacja. Lubię taką postprodukcję. Zastanawiam się tylko dlaczego ten kran jest aż tak czarny? Zdradzisz jakieś szczegóły na temat oświetlenia?
MichalJaroszewicz Napisano 21 Luty 2016 Autor Napisano 21 Luty 2016 Dzięki :) Kran jest czarny, bo nie ma przydzielonego materiału, to MultiSub Object i najzwyczajniej w świecie zapomniałem nałożyć dla tych poligonów z odpowiednim ID materiału, nałożyłem metal, a o tym wężyku zapomniałem, w zasadzie to wcześniej nie zwróciłem na to większej uwagi. Moje niedopatrzenie. Oświetlenie nic nadzwyczajnego, mapa HDRI + Color correction.
9lab Napisano 27 Luty 2016 Napisano 27 Luty 2016 Fajnie że takie czyściutkie te rendery, ja mam zawsze problem z szumem. Ile render passów renderowałeś i jakie ustawienia w sampling balance?
przemone Napisano 16 Marzec 2016 Napisano 16 Marzec 2016 Jeżeli to jest pierwszy render to ja jestem w ciężkim szoku i tylko mogę pogratulować realizmu. Na vray trzeba by się ostro napocić żeby taki efekt uzyskać na samym początku :eek:
MichalJaroszewicz Napisano 16 Marzec 2016 Autor Napisano 16 Marzec 2016 przemone, dzięki, chociaż w moim przypadku ciężko w zasadzie stwierdzić na jakim etapie "kariery" jestem. Jest to pierwsza moja "profesjonalna" wizualizacja, do której się przyłożyłem, ale przed nią wykonałem jeszcze kilka renderów na potrzeby projektów uczelnianych, gdzie robiłem je trochę na szybko, aby tylko były. Więc formalnie rzecz ujmując nie jest to moja pierwsza produkcja na Coronie w ogóle, ale pierwsza w całości ukończona ;)
skalpel3d Napisano 16 Marzec 2016 Napisano 16 Marzec 2016 Przemone bo corona jest właśnie banalna dla początkujących zasadniczo rendery puszczasz na domyślnych ustawieniach a światło kamery ustawiasz w trakcie renderingu czego nadal w vray' u nie ogarnęli :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się