Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jak w temacie, oczywiście sprawdzałem i raczej tego nie ma, ale nie wiadomo wolę zapytać, może jest jakiś sposób.

 

Chodzi o MERGE, a nie o np slide czy inne, żeby on przy ucinaniu geometrii np do LOD nie rozpieprzał UV, niestety nie znalazłem nic i raczej nie ma takiej funkcji. Owszem decimate modifier ma preserve uvs, można nim trochę sobie ułatwić, ale i tak trzeba potem mergować ręcznie. A to się wiąże własnie z rozwalonym UV i trzeba robić to samo w oknie UV, czyli weldować to co się zepsuło.

 

Nie wiem, może jest inny workflow na UV, czy cokolwiek.

 

Pozdrawiam,

Kamil.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zamiast Merge skorzystaj z Edge Collapse. Jak nie masz edgów tam gdzie chcesz połączyć siatkę to zrób je sobie Knifem albo Vertex Connectem (J).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności