adrian2608 Napisano 19 Luty 2016 Napisano 19 Luty 2016 Witam, Jak w temacie, oczywiście sprawdzałem i raczej tego nie ma, ale nie wiadomo wolę zapytać, może jest jakiś sposób. Chodzi o MERGE, a nie o np slide czy inne, żeby on przy ucinaniu geometrii np do LOD nie rozpieprzał UV, niestety nie znalazłem nic i raczej nie ma takiej funkcji. Owszem decimate modifier ma preserve uvs, można nim trochę sobie ułatwić, ale i tak trzeba potem mergować ręcznie. A to się wiąże własnie z rozwalonym UV i trzeba robić to samo w oknie UV, czyli weldować to co się zepsuło. Nie wiem, może jest inny workflow na UV, czy cokolwiek. Pozdrawiam, Kamil.
Redforest Napisano 19 Luty 2016 Napisano 19 Luty 2016 Nie pomaga zaznaczenie opcji UVs po uzyciu merge ? o ile nie tykasz loopa na ktorym jest seam powinno byc ok. Do LOD mozesz tez wyprobowac simplygon.
Monio Napisano 20 Luty 2016 Napisano 20 Luty 2016 Zamiast Merge skorzystaj z Edge Collapse. Jak nie masz edgów tam gdzie chcesz połączyć siatkę to zrób je sobie Knifem albo Vertex Connectem (J).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się