Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

Jak w temacie, oczywiście sprawdzałem i raczej tego nie ma, ale nie wiadomo wolę zapytać, może jest jakiś sposób.

 

Chodzi o MERGE, a nie o np slide czy inne, żeby on przy ucinaniu geometrii np do LOD nie rozpieprzał UV, niestety nie znalazłem nic i raczej nie ma takiej funkcji. Owszem decimate modifier ma preserve uvs, można nim trochę sobie ułatwić, ale i tak trzeba potem mergować ręcznie. A to się wiąże własnie z rozwalonym UV i trzeba robić to samo w oknie UV, czyli weldować to co się zepsuło.

 

Nie wiem, może jest inny workflow na UV, czy cokolwiek.

 

Pozdrawiam,

Kamil.

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Zamiast Merge skorzystaj z Edge Collapse. Jak nie masz edgów tam gdzie chcesz połączyć siatkę to zrób je sobie Knifem albo Vertex Connectem (J).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy