adrian2608 Posted February 19, 2016 Posted February 19, 2016 Witam, Jak w temacie, oczywiście sprawdzałem i raczej tego nie ma, ale nie wiadomo wolę zapytać, może jest jakiś sposób. Chodzi o MERGE, a nie o np slide czy inne, żeby on przy ucinaniu geometrii np do LOD nie rozpieprzał UV, niestety nie znalazłem nic i raczej nie ma takiej funkcji. Owszem decimate modifier ma preserve uvs, można nim trochę sobie ułatwić, ale i tak trzeba potem mergować ręcznie. A to się wiąże własnie z rozwalonym UV i trzeba robić to samo w oknie UV, czyli weldować to co się zepsuło. Nie wiem, może jest inny workflow na UV, czy cokolwiek. Pozdrawiam, Kamil.
Redforest Posted February 19, 2016 Posted February 19, 2016 Nie pomaga zaznaczenie opcji UVs po uzyciu merge ? o ile nie tykasz loopa na ktorym jest seam powinno byc ok. Do LOD mozesz tez wyprobowac simplygon.
Monio Posted February 20, 2016 Posted February 20, 2016 Zamiast Merge skorzystaj z Edge Collapse. Jak nie masz edgów tam gdzie chcesz połączyć siatkę to zrób je sobie Knifem albo Vertex Connectem (J).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now