polka dot Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 witam :D zgodnie z tym co obiecalem, wrzucam kuchnie do wipa. narazie niewiele jest, robie to od 30 minut i chcialem sie pochwialic :) tak jak mooj ostatni interior, kuchnia bedzie roowniez z jekka nutka retro :) szczegoolow niewiele, bede robil wieczorami i pewnie nie rzadko bede potrzebowal waszej pomocy :) mam na poczatek pytanie: czym rooznia sie trzy metody AA w vrayu? hmm widze ze tutaj jest wlasnie AA skopane i moze sufit za nisko.. kurde wcielo mi dwie literki na lodoowce (?) mialo byc S M E G - vray czasami mi cos znika ;) nastepnym razem poprawie nie mam teraz czasu jeszcze raz rendera robic :P narazie macie to a ja ide spac pozdrawiam :D
Salvator Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 a jednak :) i w dodatku ładnie . oświetlenie prawidłowe, anele bardzo ładne, ale ja bym zaznaczył bardziej linie je łączące, jak patrzę na podłogę u siebie to jednak są one widoczne.
AGmakonts Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 nie wiem czemu ale szałka i okno a raczej ich połozenie wzgledem siebie coś mi nie pasi ale to tylko moje skromne zdanie
jaras Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 oświetlenie ładne ale ja bym jakoś urozmaicił architekturę pomieszczenia bo to jest zwykła kuchnia w betonowym bloku z lat 70 o pow. 10 m2 :) . No chyba ,że o to Ci chodzi ? ale przez to Twoja praca może będzie zbyt mało atrakcyjna w odbiorze ogólnym a szkoda by było bo renderek zapowiada się b. ładnie (ale to oczywiście jest tylko moja opinia :) pozdrawiam
javor Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 nom .... pod oknem zazwyczaj jest grzejnik więc chyba nie powinien być zasłonięty szafką ps: fajna retro lodówka :] srebrna będzie ??
Gość User190 Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Jeeez - ale Ci sie oswietlenie skaszaniło... zupełnie nierealistyczne.. popraw je.. no i czekam na wiecej :) Ja bym tu wsadził za gary jakas ponetna pania w zwiewnej koszulce :)
polka dot Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 dzieki za posty.. :D -mati co nie tak z oswietleniem? sampling narazie niski bo mam slaby sprzet i szkoda czasu na rendery -hmm jaras masz racje dam jakies urozmaicenie :D -javor u mnie nie ma grzejnika :P a lodoowka bedzie taka w kolorze mleczno / beżowym :D pozdrawiam!
Gość User190 Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 CO nie tak?? :o Jak napisze, ze wszystko to chamsko wyjdzie?? :> Rogi.. skad te cienie sie tam biora?? Popatrz u siebie w pokoju, czy przy takim swietle tworza sie tam takie rzeczy!! Masz zle ustawione fotony.. popracuj nad tym!
polka dot Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 nie robie fotonami tylko vrayem :] ale dzieki cos pokombinuje, z rogami masz racje, zlodoowka tez za ciemno :D pozdrooooooo
nielot007 Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 fajnie wyglada lodowka tak zaokraglona jak z dawnych czasow:):)
MF Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 nie robie fotonami tylko vrayem :] A to vray nie ma photon map ?? Codziennie dowiaduje sie na tym forum niesamowitych rzeczy :P Ale lepiej zacznij "robic" photonami bo na zwyklej mapie irradiance w vrayu ciezko osiagnac zadawalajacy efekt ;)...
Marcin Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 irradiance , v-ray ;) pracka sherifa ;) i tez ma blat przy oknie ;)
MF Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 sama irradiance czy jeszcze photon map jako second bounce ;) ?
polka dot Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 wow :o maciupenku update, za cholere nie wiem co mam nie tak z AA, jest tu ktos kto sie na tym zna? zrobilem okno, zlew, dodalem szczegooly lodoowce i troszke poprawilem swiatlo ale i tak nie jestem z niego zadowolony, trzeba poczytac tutki o oswietleniu w vrayku :) malefatal masz racje zapomnialem o fotonach bo ich nie uzywam :) pozdrawiam
illy Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 ze tak powiem, zlew zauwazylem jak przeczytalem ze tam jst :P
polka dot Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 update wersja mini :P poprawilem AA, ale prawie osleplem od tego rendera, troche zajasno :P
jaras Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 teraz to chyba zlew jest za blisko ? bo raczej okna nie daloby sie otworzyc ? chyba ze na zewnatrz :) pozdrawiam
polka dot Napisano 20 Październik 2004 Autor Napisano 20 Październik 2004 lol masz racje jak bede w chacie to poprawie ale mysle ze zmienie concept pomieszczenia i walne inny pokooj ale lodoowa i mebelki takie same beda do napisania pozdrawiam :D
Wielka_Siostra Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 Proporcje do poprawy: - wysokosć kuchni w bloku to minimum 240 cm, u Ciebie jest tak na oko 200 cm - okno powinno być wyzsze - ściana zewnętrzna powinna być grubsza ze dwa razy, a parapet powinien mieć głębokość z 20 cm i dobrze byłoby, gdybyś go wymodelował;) Jeśli chodzi o AA, to ja odznaczam ostatnią opcję i daję wartości -3 w obu okienkach - to taka moja metoda wypracowana na zasadzie prób i błędów;-) Jeśli chodzi o fotony, to niesamowicie wydłużają czas renderingu. Myślę, że i bez ich można uzyskać bardzo zadowalający efekt:-) A kuchnia Szeryfa powalająca na kolana:-) Ta firaneczka, ten parkiecik, ta listwa nad blatem - miodzio:-)
Predator Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 kome , poki co z tym co masz nikt ci sie do stop klaniac nie bedzie :) to apropos twojego signatur'sa :] poki co mysle ze powiniens sie zajac modelowaniem urzadzen i przedmiotow wnetrza a nie zabierac sie za rendering odrazu :) bo jak wszystko wlozysz zamocujesz etc. i pojedziesz na tych samych ustawieniach to lipa bedzie wiec zajmij sie czyms przyjemnym - modelingiem :) czekam na porzadny updat. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się