tadek Napisano 8 Kwiecień 2016 Napisano 8 Kwiecień 2016 (edytowane) Długo zastanawiałem się czy coś wrzucić, ale uznałem że dobra krytyka jest mi potrzebna (dobre słowo też :D). Pozwolę sobie również szkice wrzucać. Choć mam też sporo webowych gameartowych projektów, to tutaj jednak chcę popracować nad techniką odnośnie ilustracji, pokazać procesy mojej pracy, może ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników mi coś podpowie: Jelonek, wstęp: Jelonek chwilę dalej: I finał: Starszy już Orzeł Polski (choć na potrzeby serii 'dziczyzny' chyba zdejmę mu patriotyczne barwy): Lineart: I finał: Aktualnie działam nad wilczkiem, to tak w temacie 'dziczyzny' której serie chciałbym machnąć: Poniżej mój sposób wizualizacji 'uczesania' za pomocą linów i jaśniejszych 'płatów': Na ten moment tyle : ) Edytowane 8 Kwiecień 2016 przez tadek dodałem 2 zrzuty
mysz Napisano 17 Kwiecień 2016 Napisano 17 Kwiecień 2016 fajna technika ale sama kreska czasem nie siada. nie moge przebrnac przez tego orla, bo niby trafiony kula i patos i wogle, ale ma mine jakby ktos mu wsadzil olowek w dupe, sorry :D ale technicznie orginalnie i ciekawie, czekam na wiecej pozdrrrr
tadek Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Napisano 18 Kwiecień 2016 Heh, faktycznie, jak tak zwróciłeś uwagę, trochę wygląda to jak, by go ktoś zaskoczył od tyłu :D Poprawię to w przyszłości na pewno. Ciągnę temat wilka, choć przez moment zwątpiłem - co go nie 'uczeszę' to wywalę, bo coś mi nie siedzi, mimo to idzie do przodu. Czuję to w kościach, że brak mi warsztatu w tradycyjnym rysunku i to wychodzi w ilustracjach, ale kurcze blade, lubię ilustracje, a czasowo jestem dopięty w ciągu dnia po uszy :D
telthona Napisano 18 Kwiecień 2016 Napisano 18 Kwiecień 2016 W czym to robisz? Strasznie się to wydaje chaotyczny i skomplikowany process :D Przy tym skończonym jelonku jest parę "latających śmieci" które nic nie robią (nad lewym porożem) wygląda to trochę tak jakby to miało być jedno z odgałęzień poroża, ale nie zostało to skończone. Tego typu pozostałości po poprzednich warstwach często wprowadzają szum do grafiki, i warto zawsze przypatrzyć się i wyrzucić to co nie potrzebne :D mysz: Mi mina tego orła nie przeszkadza xD on umiera, nie dziwo że jest zaskoczony :P xD - - - Połączono posty - - - Ale w sumie ten pocisk zobaczyłam z dużym opóźnieniem, więc w sumie mógłbyś może dodać troche czerwonego na krew albo dać ten pocisk złoty czy coś, żeby bardziej się rzucał w oczy :D
tadek Napisano 19 Kwiecień 2016 Autor Napisano 19 Kwiecień 2016 Hej telthona, w PS wszystko idzie. Tam rzeczywiście zostały śmieci po szkicu, widziałem je, ale jakoś się ostały. : P Zamysł mam taki by stworzyć serię 'naszych' leśnych zwierzątek o lekko wyraźniejszej charakterystyce dla każdego, stąd wyjątkowe poroże jelenia, raniony orzeł polski, dziki wilk w pełni(pełnie jeszcze nie ma :D). Już teraz wiem że chciałbym dopisać do kolekcji żubra i sowę. Na początku zwierzątka miały mieć dużo bardziej baśniowy wyraz, ale stwierdziłem że to za dużo i tak kwiaty, liście, ptaszki i inne duperele pouciekały z jelenia, to są ich pozostałości :D
telthona Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 Szczerze mówiąc jeśli chodzi o polskie zwierzęta to częściej widziałam bażanty, przepiórki, dzięcioły, lisy, kuny, myszołowy niż wilki, orły czy sowy. :D Podejrzewam że jakbyś namalował bażanta to od razu by to się ludziom wydało >polskie<.> Zawsze to jest plus utworzyć projekt z kilkoma grafikami z serii :) Ładnie to potem wygląda jak się serię pokaże na stronie czy gdzieś tam :)
tadek Napisano 25 Kwiecień 2016 Autor Napisano 25 Kwiecień 2016 Hej, taak, generalnie z takich 'swoiskich' zwierzatek zebrał by małe stadko, ale jednak gdzieś mi myśl lata za tymi gdzie pojawiają się jakieś legendy, historie etc. : D Dociągnąłem tego wilczka, choć nie czułem go zbyt dobrze, fatalnie może nie wyszło, tak więc oddaję pod publikę :)
tadek Napisano 27 Kwiecień 2016 Autor Napisano 27 Kwiecień 2016 (edytowane) Przez ostatnie miesiące moimi głównymi narzędziami były lasso i krzywe, pospamuję przez jakiś czas pędzlem. Cieniowanie robiłem na zasadzie próbkowania gradientu nałożonego wcześniej. jakieś 2-2.5h roboty, wszystko standardowym pędzlem w PS. mam ogromny problem z detalem, za piernik nie mogę dopracować bazy tak by skutecznie uraczyć obraz detalem... koniecznie liczę na jakieś sugestie. Edytowane 27 Kwiecień 2016 przez tadek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się