Skocz do zawartości

Jak "urzeczywistnić" prentację projektu?


KiRi

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie jest względnie proste:

 

dlaczego moje rendery projektów opakowań wyglądają tak:

 

3b9d5f36004055.570bfc5a0daf6.jpg

31248636004055.570bfc5a0ebc7.jpg

 

a nie tak:

 

maxresdefault.jpg

_HL-DISPLAY_COSMELINE.jpg

733faf33457329.5605dfaf13062.png

 

???

 

Odpowiedź też jest prosta - bo nie potrafię :)

 

W tych drugich przykładach mamy proste obiekty, ale w tle coś się dzieje - wpadają delikatne szarości, przebarwienia, jakieś cienie nie do końca wiadomo z czego, odbicia, do tego lekkie rozmycia...

Mógłby ktoś rzucić parę haseł kluczowych wg których doszukałbym się ciekawych rozwiązań i nauczył czegoś nowego? Z góry bardzo dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

render elementy sie kłaniają a następnie postprodukcja np chcesz rozmycia wyrenderuj sobie zdeptha, taki inny własny patent to render elements vrayextratex z podpiętą mapka falloff świetnie się nadaje jako maska do dopracowania połysków krawędziowych jak także tonalnego rozchodzenia się barwy na obiektach. To co Natas ci napisał renderuj sam obiekt z cieniami na kanale alfa i dopiero potem składaj wszytko w poście. Twoje rendery wyglądają ze są robione tylko na jednym punkcie świetlnym, pamiętaj ze swatało to nie tylko oświetlenie sceny i cieniowanie przy pomocy świateł powodujesz powstawanie reflaksów na obiekcie jak także możesz dostarczyć przy pomocy wpiętych w nie tekstur konkretnych odbić także obiekt nie wygląda na wyrenderowany w surowym studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę po cieniach to problem w dużym stopniu leży w oświetleniu. Mocno oświetlasz produkty z wszystkich stron, przez co tracisz głębie i wszystko robi się płaskie. Dodatkowo speculary i glossinessy też mogą być niewłaściwie zrobione/ustawione. Jeżeli nie masz zrobionego studia na scenie to używaj map HDRI dla refleksów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krawędzie pudełka w rzeczywistości nie będą tak idealnie "ostre"; tak samo dolna krawędź, przylega ona nadzwyczaj perfekcyjnie do podłoża; na pewno można pobawić się w bump, uwzględnić wypukłość, oraz różne stopnie połysku farby w zależności od planowanych technik drukarskich, lakier ma również swoją delikatną fakturę co można podkreślić dodając płaszczyznę światła która odbije się na pudełku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności