marlenaj Napisano 8 Czerwiec 2016 Napisano 8 Czerwiec 2016 Witam, co uważacie nt nowego v raya 3.3 dla 3ds max ?
skalpel3d Napisano 18 Czerwiec 2016 Napisano 18 Czerwiec 2016 Już nie nowego, aktualna wersja to 3.4 który oprócz automatyki subdivids z wersji 3,3 został wyposażony w denoisera https://www.youtube.com/watch?v=HMDrTS1aEPk, Ogólnie wersja 3.3 i 3.4 to mocny skok jeśli chodzi o vray szczególnie dla osób początkujących uproszczenie obsługi może być mocnym atutem tu masz nowości: http://www.v-ray.com/features/sp3/. http://www.v-ray.com/features/sp4/ A na pytanie czy warto jak najbardziej warto jeśli lubisz prace z vray i dobrze się w nim czujesz
santaclous Napisano 19 Czerwiec 2016 Napisano 19 Czerwiec 2016 (edytowane) A czy 3.4 jest szybszy w stosunku do 3.3? Edytowane 19 Czerwiec 2016 przez santaclous
rly Napisano 19 Czerwiec 2016 Napisano 19 Czerwiec 2016 Skalpel wspomniał o denoiserze, relatywnie 3.4 nie jest szybszy , ale posiada opcje odszumiania. Dzięki temu możesz znacznie zmniejszyć czas liczenia obniżając parametry samplingu, a potem to wygładzić w denoiserze. To taka postprodukcja w 2.5d wykorzystuje kilka kanałow aby ładnie odszumić obrazek, efekty są bardziej niż dobre.
santaclous Napisano 19 Czerwiec 2016 Napisano 19 Czerwiec 2016 No z tego co piszą o 3.4 to: Faster Global Illumination V-Ray Light Cache calculations are up to 15% faster.
Camel Napisano 20 Czerwiec 2016 Napisano 20 Czerwiec 2016 (edytowane) Jeśli stawiasz na rozwój i na pełną świadomość funkcji oraz pełniejszą kontrolę nad renderingiem - tak, warto. Masz naprawdę kompletny silnik mający rozwiązania, których raczej nie znajdziesz w alternatywnych rendererach. Mam Coronę, testowałem też inne silniki. Są bardzo fajne, Corony używam w niektórych projektach. Ale mimo wszystko w poważnych kwestiach wolę użyć vRay. Teoretycznie Corona bardziej realistyczna od vRaya, ale jednak vRay osiągnie rewelacyjne rezultaty - kwestia tego czy wiesz, co robisz, bo jak nie, to i w Coronie średnio to wyjdzie :) w praktyce wychodzi na prawie to samo, z tym że masz bardziej optymalny silnik, na dzień dzisiejszy corona częściowo sobie nie radzi produkcyjnie i jest ramożerna. Przy projektach gdzie potrzebny jest CZAS - będzie Ci się chciało czekać aż w krytycznych sytuacjach corona wyczyści obraz albo konwertować vRayowe materiały? myślę, że szkoda aż tak dużego zachodu. Inna kwestia, że od strony materiałów, świateł, ustawienia kamery i walnięcia "render" przesiadka z vRay do Octane jest bezbolesna i Octane radzi sobie rewelacyjnie, ale nadal przed Tobą kilka ograniczeń - kwestie techniczne związane z Octane i Twój budżet na zakup licencji, sprzętu i upgrade, w szczególności pamięci przechowującej geometrię i wszystkie inne bzdety. Edytowane 20 Czerwiec 2016 przez Camel
marlenaj Napisano 13 Lipiec 2016 Autor Napisano 13 Lipiec 2016 (edytowane) dzięki Wam za tyle ciekawych info, zobaczymy, spróbujemy wkrótce:-) Edytowane 14 Lipiec 2016 przez marlenaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się