Nathanielxd Napisano 22 Czerwiec 2016 Share Napisano 22 Czerwiec 2016 (edytowane) Czołem, zrobiłem ostatnio małą ilustracje dla Manty. Koncepcja ta sama co w poprzednim moim projekcie (http://max3d.pl/forum/threads/100387-Obiekt-3D-Inside-out-(Magic-factory)) - tylko tym razem komercyjnie. Szkielet głośnika modelowałem ze zdjęć. Spora część wypełniaczy jest z paczek typu Evermotion, CGAxis lub z moich poprzednich projektów - termin na wykonanie tej ilustracji był dość napięty i nie zdążyłbym samemu tego modelować. Twarze generowałem sobie w Daz3D Studio. Trochę miejscami poleciałem z proporcjami, ale coś mam z tym problem. Zapraszam też na behance: https://www.behance.net/gallery/38436029/Manta-Party-House No, to tyle, może się komuś spodoba :) step-by-step: http://i.giphy.com/3o72F9gNxcJ8tZ9GRq.gif Edytowane 22 Czerwiec 2016 przez Nathanielxd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 29 Czerwiec 2016 Share Napisano 29 Czerwiec 2016 Super to, niew wiem czemu tu nie ma zadnego komentarza jeszcze. Widac sporo wlozonej roboty i detalu.Wszystkie modele twoje? Moze tylko szaderki by sie lepsze przydaly ale i tak jest super. Jak dla mnie praca zasluguje na fronta Edit: a teraz dopiero doczytalem o modelach :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 29 Czerwiec 2016 Share Napisano 29 Czerwiec 2016 Na pierwszy rzut oka wygląda świetnie. Niestety na zbliżeniach widać trochę kartofli. Chodzi mi w szczególności o postacie bo cała reszta się broni. Ale postacie nawet przy tej stylizacji wyglądają słabo. Do tego dochodzą strasznie brzydkie deformacje w okolicach ramion itd. A szkoda strasznie bo cała reszta jest super! Detal, kompozycja, render, wszystko gra :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nathanielxd Napisano 29 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2016 Dzięki Panowie za komentarze! @Pawelkos, przeszło mi przez myśl modelowanie wszystkiego, ale przy tym terminie nie dałbym niestety rady. @blinq, masz rację, muszę popracować nad postaciami... niestety nie jest to moja mocna strona. Ale przy kolejnych projektach spróbuję, aby były lepsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi