ErwinS Napisano 9 Lipiec 2016 Share Napisano 9 Lipiec 2016 Cześć, mój ostatni projekt, który robiłem w wolnym czasie. Proste wnętrze z ceglaną ścianą. Poduszki i koc robione w Marvelous Designer, reszta w Blenderze, renderowane w Cycles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 9 Lipiec 2016 Share Napisano 9 Lipiec 2016 Jak dla mnie rewelka! Mozesz cos wiecej powiedziec o ustawieniach Cycles i jak swieciles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nathanielxd Napisano 9 Lipiec 2016 Share Napisano 9 Lipiec 2016 Bardzo fajny klimat i światelko, gratuluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ErwinS Napisano 10 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2016 Dzięki :) Scena renderowana 1000 samples, CPU, Film Emulation. Zarówno rysujące jak i wypełnienie świecone przez HDRkę przez okna znajdujące się poza kadrem. W celu głębszego gradientu na ścianie rysujące podbiłem Area lightem w oknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 10 Lipiec 2016 Share Napisano 10 Lipiec 2016 Bardzo fajne. Zostawiles noise w idealnym momencie, gdzie jest juz tak maly ze nie przeszkadza, a jest na tyle wyrazny ze dodaje realizmu i klimatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ErwinS Napisano 10 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2016 Dzięki, o to własnie mi chodziło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Lipiec 2016 Share Napisano 10 Lipiec 2016 ta cegła na tej ścianie plastikowo ci wyszła ale tak to fajooo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ErwinS Napisano 10 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2016 Chciałem ją zrobić lekko wilgotną, żeby dawała trochę refleksów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Lipiec 2016 Share Napisano 10 Lipiec 2016 to nic nie zmienia.. :) może być wilgotna ale nie wyglądać jak plastik aczkolwiek cycles i normal map i specular = całkiem niezły plastik jeśli sie nie zrobi kilku sztuczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi