ErwinS Napisano 9 Lipiec 2016 Napisano 9 Lipiec 2016 Cześć, mój ostatni projekt, który robiłem w wolnym czasie. Proste wnętrze z ceglaną ścianą. Poduszki i koc robione w Marvelous Designer, reszta w Blenderze, renderowane w Cycles.
Nezumi Napisano 9 Lipiec 2016 Napisano 9 Lipiec 2016 Jak dla mnie rewelka! Mozesz cos wiecej powiedziec o ustawieniach Cycles i jak swieciles?
Nathanielxd Napisano 9 Lipiec 2016 Napisano 9 Lipiec 2016 Bardzo fajny klimat i światelko, gratuluje.
ErwinS Napisano 10 Lipiec 2016 Autor Napisano 10 Lipiec 2016 Dzięki :) Scena renderowana 1000 samples, CPU, Film Emulation. Zarówno rysujące jak i wypełnienie świecone przez HDRkę przez okna znajdujące się poza kadrem. W celu głębszego gradientu na ścianie rysujące podbiłem Area lightem w oknie.
keajra Napisano 10 Lipiec 2016 Napisano 10 Lipiec 2016 Bardzo fajne. Zostawiles noise w idealnym momencie, gdzie jest juz tak maly ze nie przeszkadza, a jest na tyle wyrazny ze dodaje realizmu i klimatu.
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Lipiec 2016 Napisano 10 Lipiec 2016 ta cegła na tej ścianie plastikowo ci wyszła ale tak to fajooo :P
ErwinS Napisano 10 Lipiec 2016 Autor Napisano 10 Lipiec 2016 Chciałem ją zrobić lekko wilgotną, żeby dawała trochę refleksów ;)
Maciek Jutrzenka Napisano 10 Lipiec 2016 Napisano 10 Lipiec 2016 to nic nie zmienia.. :) może być wilgotna ale nie wyglądać jak plastik aczkolwiek cycles i normal map i specular = całkiem niezły plastik jeśli sie nie zrobi kilku sztuczek
Rekomendowane odpowiedzi