Napisano 9 Lipiec 20168 l Cześć, mój ostatni projekt, który robiłem w wolnym czasie. Proste wnętrze z ceglaną ścianą. Poduszki i koc robione w Marvelous Designer, reszta w Blenderze, renderowane w Cycles.
Napisano 9 Lipiec 20168 l Jak dla mnie rewelka! Mozesz cos wiecej powiedziec o ustawieniach Cycles i jak swieciles?
Napisano 10 Lipiec 20168 l Autor Dzięki :) Scena renderowana 1000 samples, CPU, Film Emulation. Zarówno rysujące jak i wypełnienie świecone przez HDRkę przez okna znajdujące się poza kadrem. W celu głębszego gradientu na ścianie rysujące podbiłem Area lightem w oknie.
Napisano 10 Lipiec 20168 l Bardzo fajne. Zostawiles noise w idealnym momencie, gdzie jest juz tak maly ze nie przeszkadza, a jest na tyle wyrazny ze dodaje realizmu i klimatu.
Napisano 10 Lipiec 20168 l to nic nie zmienia.. :) może być wilgotna ale nie wyglądać jak plastik aczkolwiek cycles i normal map i specular = całkiem niezły plastik jeśli sie nie zrobi kilku sztuczek