Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

 

mój ostatni projekt, który robiłem w wolnym czasie. Proste wnętrze z ceglaną ścianą.

Poduszki i koc robione w Marvelous Designer, reszta w Blenderze, renderowane w Cycles.

 

brick-wall1.png

 

brick-wall2.png

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie rewelka! Mozesz cos wiecej powiedziec o ustawieniach Cycles i jak swieciles?

Napisano
  • Autor

Dzięki :) Scena renderowana 1000 samples, CPU, Film Emulation. Zarówno rysujące jak i wypełnienie świecone przez HDRkę przez okna znajdujące się poza kadrem. W celu głębszego gradientu na ścianie rysujące podbiłem Area lightem w oknie.

Napisano

Bardzo fajne. Zostawiles noise w idealnym momencie, gdzie jest juz tak maly ze nie przeszkadza, a jest na tyle wyrazny ze dodaje realizmu i klimatu.

Napisano
  • Autor

Chciałem ją zrobić lekko wilgotną, żeby dawała trochę refleksów ;)

Napisano

to nic nie zmienia.. :) może być wilgotna ale nie wyglądać jak plastik aczkolwiek cycles i normal map i specular = całkiem niezły plastik jeśli sie nie zrobi kilku sztuczek

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności