Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć,

 

mój ostatni projekt, który robiłem w wolnym czasie. Proste wnętrze z ceglaną ścianą.

Poduszki i koc robione w Marvelous Designer, reszta w Blenderze, renderowane w Cycles.

 

brick-wall1.png

 

brick-wall2.png

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie rewelka! Mozesz cos wiecej powiedziec o ustawieniach Cycles i jak swieciles?

Napisano
  • Autor

Dzięki :) Scena renderowana 1000 samples, CPU, Film Emulation. Zarówno rysujące jak i wypełnienie świecone przez HDRkę przez okna znajdujące się poza kadrem. W celu głębszego gradientu na ścianie rysujące podbiłem Area lightem w oknie.

Napisano

Bardzo fajne. Zostawiles noise w idealnym momencie, gdzie jest juz tak maly ze nie przeszkadza, a jest na tyle wyrazny ze dodaje realizmu i klimatu.

Napisano
  • Autor

Chciałem ją zrobić lekko wilgotną, żeby dawała trochę refleksów ;)

Napisano

to nic nie zmienia.. :) może być wilgotna ale nie wyglądać jak plastik aczkolwiek cycles i normal map i specular = całkiem niezły plastik jeśli sie nie zrobi kilku sztuczek

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.