chom1k Napisano 26 Lipiec 2016 Napisano 26 Lipiec 2016 Witam, Poniżej model pojazdu, który wykonałem na konkurs organizowany przez Allegorithmic. Trochę za późno wziąłem się do pracy i nie wyszło tak jak chciałem. Niestety nie udało się tym razem nic ugrać ;) Modelowane i renderowane w Blenderze (Cycles), wszystkie mapki zrobione w Substance Painterze, postpro w Photoshopie. Wykonałem też animkę pokazującą jak pojazd działa, link .
Maciek Jutrzenka Napisano 26 Lipiec 2016 Napisano 26 Lipiec 2016 Mapki? ja tu nie widze ani jednej tekstury ;x poza oponą ale to można załatwić 3 nodami w cycles
Akierek Napisano 26 Lipiec 2016 Napisano 26 Lipiec 2016 Mapki? ja tu nie widze ani jednej tekstury ;x Tez takie odnioslem wrazenie. :)
chom1k Napisano 26 Lipiec 2016 Autor Napisano 26 Lipiec 2016 Mapki? ja tu nie widze ani jednej tekstury ;x poza oponą ale to można załatwić 3 nodami w cycles Oczywiście, że można ale konkurs zakładał użycie w projekcie produktów allegorithmic, także wszystko zostało zrobione w painterze. W cycles jedynie podpiąłem pod nody. Ogólnie trochę tych mapek było, co może niezbyt widać na renderze: opony, szkło, fotel, światła, wnetrze oraz niedoskonałości na metalu.
Rekomendowane odpowiedzi