wesoledi Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 fajnie to wyszlo :) (ona jest zawinieta kocem? :) )
RK Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 "Grdykie" ma jakąś wystającą strasznie, włosom przydałoby się ciut pracy. Poza jakoś sztywno wygląda ale może to dlatego że nie ma cieni. No i shadery, shadery, shadery. Bardzo ładnie Ci się praca rozwija- oby tak dalej.
dom_in Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 swietny model... tylko jeszcze moze troszke nad stopami trzeba popracowac. Jakies takie "splaszczone" od gory. Ale to moze detal. Bardzo fajnie...
Ania Napisano 21 Styczeń 2005 Autor Napisano 21 Styczeń 2005 swietny model? prosze ze mnie nie kpic. staram sie, ale nie wychodzi. RK, to jest jeszcze niepoteksturowane, dlatego wlosy takie. jaki shader na takie cos jest najlepszy? postaram sie poprawis stopy, grdyke i koc.
RK Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 Shader- nie wiem, nie znam maxa. Coś co nie dawałoby takich martwych, czarnych cieni na skórze (chociaż pewnie da się to też oświetleniem załatwić). Napewno ktoś tu będzie mógł poradzić- maxowców sporo na forum :).
arcade Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 stopy jakieś strasznie takie wklęsłe :) Ta dziewczyna to zbyt piękna nie jest :) tak miało byc? (chodzi mi głównie o wielgachny nos i wargi jakieś takie... nieapetyczne ;)). Pozdrawiam!
Yamakasi Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 hmm ja bym jeszcze nad nosem popracowal :) a render moj ulubiony to brazil dla skory itp. jest w sam raz :) pozdrawiam i czekam na up_date
Ania Napisano 22 Styczeń 2005 Autor Napisano 22 Styczeń 2005 hehe ziomus jestes czarujacy. to jest mieszanka mojej glowy z glowa pewnej koreanki, bo akurat nie mialam lepszych referek pod reka, przy czym nos jest bardziej moj. mam po ojcu, jego wina. do tego oczywiscie dochodzi pewna nieudolosc w modelingu. no sproboje poprawic. yamakasi nie mam brazila, tylko scanline. czy w scanlinie tez sie jakos da?
Yamakasi Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 hmm w kazdym renderze da sie cos wykombinowac wystarczy troszke przy nim posiedziec :)
arcade Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 hehe ziomus jestes czarujacy. Dzięki! :) Ale z nosem naprawde jest coś nie tak :) nie sądze żeby to była wina referek, jakie by nie były ;P Pozdrawiam!
Marcin Y Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 Skupiłbym się na włosach... ale resztę zostawił - w Twojej pracy podoba mi się oryginalnośc stylistyczna [o czym pisałem nawet i zdania nie zmieniam] i takie postacie pasują .
Ania Napisano 30 Styczeń 2005 Autor Napisano 30 Styczeń 2005 wstepne teksturki. oswietlenie prowizoryczne. fald jeszcze nie ma, chyba zrobie calkiem na koncu, jak juz beda obie postacie siedzialy. bede wdzieczna za wszelkie rady. acha, mam jeszcze taki problem: zeby wlosy (opacity map) dawaly odpowiednie cienie, musze miec cien typu "advanced raytraced". to zuzywa dosc duzo czasu przy renderingo, dlatego chcialabym ograniczyc takie cienie tylko do okolicy blisko obu postaci, a gdzie indziej dac albo shadow map, albo wogle bez cieni. jak to zrobic?
MareG Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 Eee - twarz koszmarna, oczy jak w egipskich malowidłach i łeb jak koń. Delikatnie mówiąc: czy ta Pani mogłaby być odrobinę ładniejsza?
Gotham Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 Heh, przesadzasz dziadku, model jeszcze idzie zdzierżyć, sęk w tym że jest fatalnie sprzedany przez kuriozalne tekstury i zupełnie nie przemyślane światło. Tylko teraz chciałbym podkreślić że jest naprawdę dużo lepiej w stosunku do pierwszego obrazka, ale hmmm, w sumie jakby to sprzedać odpowiednio to pracę można by uznać za skończoną (bo takie przeciąganie w nieskończoność pracą nie służy)... Cięgi będą potem, ale trzeba je po prostu przetrawić na progres w przyszłości. Pozdrawiam,
Ania Napisano 31 Styczeń 2005 Autor Napisano 31 Styczeń 2005 gotham, mowisz ze jakby to sprzedac odpowiednio to by bylo skonczone. problem polega na tym ze ja nie jestem w stanie tego odpowiednio sprzedac. jeszcze nigdy w zyciu nie udalo mi sie zrobic pracy technicznie dobrej, wyglada na to ze i tym razem tez sie nie uda, ale trudno. mimo to jednak bym chciala skonczyc tak zeby to bylo przynajmniej srednie, a nie zeby ludzie mowili ze twarz koszmarna i leb jak kon. a poki mnie nikt nie goni to mam czas.
darkelf Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 ja bym tam wolal zrobic buzie od nowa, niz poprawiac obecna. nie chodzi tu o to, ze ta jest beznadziejna... po prostu jest niedobra. wydaje mi sie, ze predzej zauwazysz dana nieprawidlowosc przy 3 modelu niz jakbys miala walkowac ciagle ten sam.
Gotham Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Marudzisz, zmień podejście... Podejdź kompleksowo do problemu, jesteś kobietką, pewnie się malujesz znasz szereg zasad na co zwracać uwagę co jest ładne.... To wykorzystaj to. Pod spodem podpowiedź (niestety robiona na bardzo szybko) w którą stronę myślę że warto by iść.... Mam nadzieje że się nie obrazisz. Dobra ja wracam do swoich zabawek. Pozdrawiam,
MareG Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Wow Gotham! Zupełnie jak w serialu "Powrót do edenu" - wersja1 = po krokodylu - Twoja wersja = po interwencji chirurga Dana Marschala ;) Aniu C - nie załamuj się dziewczyno, bo wpadniesz w depresję jak ta Pani z reklamy. Kontynuuj ciekawie zapowiadającą się pracę... Pozdrawiam
Ania Napisano 1 Luty 2005 Autor Napisano 1 Luty 2005 darkelf, ja ta buzia juz drugi raz od nowa zrobilam, mysle ze trzeci raz tego tez nie uratuje. gotham, ja sie nigdy nie obrazam, dzieki za interwencje chirurgiczna. zreszta ja sie nie maluje bo mi szkoda czasu, teraz widze ze to pewnie blad. dziekuje wszystkim za komentarze, sproboje cos z tym zrobic.
DonKichot Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 moim zdaniem sam model jest zupełnie wystarczający i dobrze zrobiony, nie zawsze trzeba trzymać się schematu że to musi być tu a to tu bo każdy by wyglądał tak samo a każdy wygląda inaczej, jedyne nad czym warto by popracować to oświetlenie i texturki, co do oświetlenia to teraz nie trzeba się męczyć robią to za nas systemy renderujące takie jak vray brazil finalrender itp(polecam vray) co do texturek to warto osobno robić bump mape i osobno bitmape jakiś szkielet może być wspolny i przy bump trzeba uwypuklić wszelkie drobne fałdki i rysy a przy bit wszelkie przebarwienia i w żadnym wypadku nie używać jaskrawych kolorów dodam jeszcze że dobrze robić to w dużym formacie nie jakieś 600 na 400 :) jestem tylko nędznym amatorzynom jak by co :)...
arcade Napisano 1 Luty 2005 Napisano 1 Luty 2005 Przynajmniej tą teksturkę na ręku trzeba koniecznie zmienic, bo dziewczyna wygląda jakby była trędowata... Jakieś szramy, jakieś ropnie na łokciu... straszne to jest... Ale sama postac nie jest zła (chociaż nad twarzą bym popracował, naprawde nie tak znowu wiele jej potrzeba)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się