Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Siemka,

 

Moja ostatnia praca, pierwszy raz bawiłem się workflow Zbrush - Maya - Mari - Vray. Bardzo mi sie podoba, gdyby nie czas oczekiwania na render w późniejszej fazie. Dotarłem już do momentu, gdzie jakiekolwiek zmiany mi sie nie podobały, więc czas zakonczyć zabawe. Pewnie wróce kiedys gdy więcej się naucze.

 

Bede wrzucał więcej renderów z innym oświetlniem w miare możliwości, niestety nic o tym nie wiem, wiec jest to bardziej metoda prób i błędów.

Zbroja bazowana na pracy Clarka Yanga.

 

7HxJani.jpg

 

3RFOQs2.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez JackTheRippy
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na tatuazu przydalbyh sie jakis bump albo ze jest ot naklejka albo ze na skorze to pory potrzebne. dziwny szeroki specular na nim jest. Tlo psuje odbior. Mozna sie pokusic o troche mniej swiatala. Wysmoothuj cylindry w okolicy obojczykow do renederingu. Wlosy srenido w odbiorze mozna podkolowarc tez tam czaszke bo inaczej wygladac bedzie w okolicyh wlosow niz w miejscach odkrytych na slonce. Upozowalbym ja by byla lepsza w odbiorze bo teraz kolek.

Napisano

Na tym ostatnim renderze shader skory znacznie lepiej. Zagesc troche wlosy zeby nie wygladala jakby wlasnie przechodzilo hemioterapie i ten rozowy jasny kacik w prawym oku wyglada troche za jasno w stosunku do reszy. Moze sprobuj tez SSS na bialkach oka, a cala galke oczna otocz "szklista" otoczka, bo teraz oczy wygladaja dosc szklanie.

Napisano

Dzięki Panowie. Widze co macie na myśli, ale to zaaplikuje w kolejnym projekcie, bo na ten przybiłem pieczątkę już. Mógłbym się doszukiwać i doszukiwać, zawsze coś by się znalazło.

 

Zacząłem już rendery robić, nr1:

 

CqUCvMX.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności