JackTheRippy Napisano 10 Sierpień 2016 Napisano 10 Sierpień 2016 (edytowane) Siemka, Moja ostatnia praca, pierwszy raz bawiłem się workflow Zbrush - Maya - Mari - Vray. Bardzo mi sie podoba, gdyby nie czas oczekiwania na render w późniejszej fazie. Dotarłem już do momentu, gdzie jakiekolwiek zmiany mi sie nie podobały, więc czas zakonczyć zabawe. Pewnie wróce kiedys gdy więcej się naucze. Bede wrzucał więcej renderów z innym oświetlniem w miare możliwości, niestety nic o tym nie wiem, wiec jest to bardziej metoda prób i błędów. Zbroja bazowana na pracy Clarka Yanga. Pozdrawiam Edytowane 16 Sierpień 2016 przez JackTheRippy
Sebazx6r Napisano 10 Sierpień 2016 Napisano 10 Sierpień 2016 Na tatuazu przydalbyh sie jakis bump albo ze jest ot naklejka albo ze na skorze to pory potrzebne. dziwny szeroki specular na nim jest. Tlo psuje odbior. Mozna sie pokusic o troche mniej swiatala. Wysmoothuj cylindry w okolicy obojczykow do renederingu. Wlosy srenido w odbiorze mozna podkolowarc tez tam czaszke bo inaczej wygladac bedzie w okolicyh wlosow niz w miejscach odkrytych na slonce. Upozowalbym ja by byla lepsza w odbiorze bo teraz kolek.
JackTheRippy Napisano 10 Sierpień 2016 Autor Napisano 10 Sierpień 2016 Siemka, poprawie ten spec na tatuazu i zrobie glowie szara pod wlosami. Jakie tło byś proponowal ?
Pawelkos Napisano 10 Sierpień 2016 Napisano 10 Sierpień 2016 W sumie to co powiedzial Sebazx6r plus jesli renderujesz w Vrayu to uzylbys moze SSS dla skory bo chyba teraz jest zwykly vray mtl a przynajmniej tak wyglada
JackTheRippy Napisano 10 Sierpień 2016 Autor Napisano 10 Sierpień 2016 VRAYMTL jest na makijazu, bo ma osobny material, a że dałem jej tapete to tak wygląda :P [/img]
Sebazx6r Napisano 10 Sierpień 2016 Napisano 10 Sierpień 2016 Bez tapety znacznie lepiej. Wyrenderuj na alhie z kanalem przezroczystosci i tlo dodaj w poscie.
JackTheRippy Napisano 14 Sierpień 2016 Autor Napisano 14 Sierpień 2016 (edytowane) Poszly poprawki :)) Jeszcze kilka rzeczy musze dopracowac zanim final render i pozy porobie. Edytowane 14 Sierpień 2016 przez JackTheRippy
medwed Napisano 14 Sierpień 2016 Napisano 14 Sierpień 2016 Możesz podnieść troszkę brwi i bardziej Arched http://makeuptutorials.com/wp-content/uploads/2014/05/02f68d7f0beaec796fd028bee83ffc91.jpg
Pawelkos Napisano 14 Sierpień 2016 Napisano 14 Sierpień 2016 Na tym ostatnim renderze shader skory znacznie lepiej. Zagesc troche wlosy zeby nie wygladala jakby wlasnie przechodzilo hemioterapie i ten rozowy jasny kacik w prawym oku wyglada troche za jasno w stosunku do reszy. Moze sprobuj tez SSS na bialkach oka, a cala galke oczna otocz "szklista" otoczka, bo teraz oczy wygladaja dosc szklanie.
krzys!3k Napisano 16 Sierpień 2016 Napisano 16 Sierpień 2016 drugi render znacznie lepszy, zrobiłem Ci podmalówkę na szybko, mam nadzieje ze pomoże http://imgur.com/a/yO2Ez
JackTheRippy Napisano 16 Sierpień 2016 Autor Napisano 16 Sierpień 2016 Dzięki Panowie. Widze co macie na myśli, ale to zaaplikuje w kolejnym projekcie, bo na ten przybiłem pieczątkę już. Mógłbym się doszukiwać i doszukiwać, zawsze coś by się znalazło. Zacząłem już rendery robić, nr1:
pbcg Napisano 17 Sierpień 2016 Napisano 17 Sierpień 2016 Witam coraz lepiej to wygląda i bardziej realistycznie.
JackTheRippy Napisano 17 Sierpień 2016 Autor Napisano 17 Sierpień 2016 Innym razem :P Czas zaczac cos nowego
Rekomendowane odpowiedzi