Ajgor Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 Witam. W Blenderze jest standardowo tak, że jak mam na przykład zaznaczone jakieś vertexy, a chcemy je odznaczyć i zaznaczyć inne narzędziami pod klawiszami B i C, najpierw musimy odznaczyć te zaznaczone (klawiszem a). Czy jest jakiś sposób na to, żeby podczas zaznaczania nowych vertexów te wcześniej zaznaczone odznaczały się automatycznie bez wciskania klawisza a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 W przypadku Border Select możesz w Keymapie wyłączyć opcje Extend. W przypadku Circle select trzeba by zrobić malutki operator który odznacza wszystko a potem odpala circel select. Wrzuć to do addonów jako plik .py i potem podepnij operator "Non Extend Circle Select" w keymapie pod C. bl_info = { "name": "No-extend Circle Select", "author": "Bartek Moniewski", "version": (1, 0), "blender": (2, 7, 7), "location": "", "description": "", "warning": "", "wiki_url": "", "tracker_url": "", "category": "Mesh"} import bpy ############ Operator ############ class Non_Extend_Circle_Select(bpy.types.Operator): """Non Extend Circle Select""" bl_idname = "mesh.non_extend_circle_select" bl_label = "Non Extend Circle Select" bl_options = {'UNDO'} def execute(self, context): if bpy.context.mode == "EDIT_MESH": bpy.ops.mesh.select_all(action='DESELECT') bpy.ops.view3d.select_circle('INVOKE_DEFAULT') else: bpy.ops.view3d.select_circle('INVOKE_DEFAULT') return {'PASS_THROUGH'} ############ Register ############ def register(): bpy.utils.register_class(Non_Extend_Circle_Select) def unregister(): bpy.utils.unregister_class(Non_Extend_Circle_Select) if __name__ == "__main__": register() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 11 Sierpień 2016 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2016 Dzięki wielkie :) I już życie stało się łatwiejsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się