Napisano 22 Październik 200420 l Mam szkło ustawienia podobne: Diffuse color: RGB ( 198 ; 219 ; 207 ) Reflect: 20 Refract: 247 Fog color: RGB ( 144 ; 211 ; 198 ) Fog multiplier: 0,01 Na obiekcie A (blat stolika) wygląda ok, lekko zielone, przezroczyste, natomiast drugi obiekt stojący w tym samym pomieszczeniu z tym samym materiałem szkła wyglada zupełnie inaczej, ciemno zielony, troche jak butelka od piwa :) Ktoś wie co jest grane ? pozdrawiam langusta
Napisano 23 Październik 200420 l Autor Sprawdzałem, niesety nie. Wyglada to tak jak na załączonym obrazku, blat stolika oraz cała lampa to ten sam materiał, wiec dlaczego górna częśc jest taka zielona ? . Dzieje się tak niezależnie od grubości obiektu, Vray nie wywala żadnych ostrzeżeń podczas renderowania.
Napisano 7 Listopad 200420 l Jak na moj gust, to to jest odbicie. Blat sie odbija w lampie. Wylacz blat i wyrenderuj. Ale moge sie mylic :)
Napisano 7 Listopad 200420 l a gdzie masz zrodlo swiatla? nie w tym szklanym kloszu? nie wiem co jest moze zroob inny material i sprawdz
Napisano 7 Listopad 200420 l Autor Dziękuje za odpowiedzi Niestety nawet jak usunę wszystkie obiekty z pokoju to jest to samo. Źródło świtała nie jest w szklanym kloszu. Usunąłem górna część klosza, zrobiłem „mirror” dolnej części i jest ok, więc może to cos z samym obiektem a nie materiałem. pozdrawiam
Napisano 7 Listopad 200420 l klosz wydaje sie prosty. ... probowales zrobic go na nowo . ? lub dac tam sphere i nadac jej materiał tego klosza ? mi sie wydaje ze to material a szczegolnie jeden wspolczynnik ktorego nazwy w tej chwili nie pamietam i do jutra nie bede wiedzial bo max ejst zajety wyjatkowo zasobnym renderem ;)
Napisano 21 Październik 201311 l https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyamlFOXVDcnZpMFU/edit?usp=sharing Witam, Mam kłopot ze szkłem ( ramka wokół włączników światła ) Styka się z materiałem pod spodem i jakby traci swoje właściwości zachodząc szarym kolorem. Jak uzyskać by ten materiał wyglądał jak przezroczyste szkło?
Napisano 21 Październik 201311 l Podaj ustawienia materiału. Jeżeli poligony szkła i ściany są w jednaj płaszczyźnie spróbuj zagłębić szkło w ścianę na ułamek milimetra a by oszukać vraya. Mnie wygląda to jednak na brak zaznaczonego affect shadow w materiale szkła.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto