Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam szkło ustawienia podobne:

Diffuse color:

RGB ( 198 ; 219 ; 207 )

Reflect: 20

Refract: 247

Fog color:

RGB ( 144 ; 211 ; 198 )

Fog multiplier: 0,01

 

Na obiekcie A (blat stolika) wygląda ok, lekko zielone, przezroczyste, natomiast drugi obiekt stojący w tym samym pomieszczeniu z tym samym materiałem szkła wyglada zupełnie inaczej, ciemno zielony, troche jak butelka od piwa :)

Ktoś wie co jest grane ?

 

pozdrawiam

langusta

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Sprawdzałem, niesety nie. Wyglada to tak jak na załączonym obrazku, blat stolika oraz cała lampa to ten sam materiał, wiec dlaczego górna częśc jest taka zielona ? . Dzieje się tak niezależnie od grubości obiektu, Vray nie wywala żadnych ostrzeżeń podczas renderowania.

Napisano

a gdzie masz zrodlo swiatla? nie w tym szklanym kloszu? nie wiem co jest moze zroob inny material i sprawdz

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedzi

 

Niestety nawet jak usunę wszystkie obiekty z pokoju to jest to samo. Źródło świtała nie jest w szklanym kloszu. Usunąłem górna część klosza, zrobiłem „mirror” dolnej części i jest ok, więc może to cos z samym obiektem a nie materiałem.

 

pozdrawiam

Napisano

klosz wydaje sie prosty. ... probowales zrobic go na nowo . ? lub dac tam sphere i nadac jej materiał tego klosza ? mi sie wydaje ze to material a szczegolnie jeden wspolczynnik ktorego nazwy w tej chwili nie pamietam i do jutra nie bede wiedzial bo max ejst zajety wyjatkowo zasobnym renderem ;)

Napisano

https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyamlFOXVDcnZpMFU/edit?usp=sharing

 

Witam,

Mam kłopot ze szkłem ( ramka wokół włączników światła )

Styka się z materiałem pod spodem i jakby traci swoje właściwości zachodząc szarym kolorem.

Jak uzyskać by ten materiał wyglądał jak przezroczyste szkło?

Napisano

Podaj ustawienia materiału.

 

Jeżeli poligony szkła i ściany są w jednaj płaszczyźnie spróbuj zagłębić szkło w ścianę na ułamek milimetra a by oszukać vraya.

 

Mnie wygląda to jednak na brak zaznaczonego affect shadow w materiale szkła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności