langus Napisano 22 Październik 2004 Napisano 22 Październik 2004 Mam szkło ustawienia podobne: Diffuse color: RGB ( 198 ; 219 ; 207 ) Reflect: 20 Refract: 247 Fog color: RGB ( 144 ; 211 ; 198 ) Fog multiplier: 0,01 Na obiekcie A (blat stolika) wygląda ok, lekko zielone, przezroczyste, natomiast drugi obiekt stojący w tym samym pomieszczeniu z tym samym materiałem szkła wyglada zupełnie inaczej, ciemno zielony, troche jak butelka od piwa :) Ktoś wie co jest grane ? pozdrawiam langusta
AGmakonts Napisano 23 Październik 2004 Napisano 23 Październik 2004 a nie jest przypadkiem grubszy ??
langus Napisano 23 Październik 2004 Autor Napisano 23 Październik 2004 Sprawdzałem, niesety nie. Wyglada to tak jak na załączonym obrazku, blat stolika oraz cała lampa to ten sam materiał, wiec dlaczego górna częśc jest taka zielona ? . Dzieje się tak niezależnie od grubości obiektu, Vray nie wywala żadnych ostrzeżeń podczas renderowania.
Ajgor Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 Jak na moj gust, to to jest odbicie. Blat sie odbija w lampie. Wylacz blat i wyrenderuj. Ale moge sie mylic :)
polka dot Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 a gdzie masz zrodlo swiatla? nie w tym szklanym kloszu? nie wiem co jest moze zroob inny material i sprawdz
langus Napisano 7 Listopad 2004 Autor Napisano 7 Listopad 2004 Dziękuje za odpowiedzi Niestety nawet jak usunę wszystkie obiekty z pokoju to jest to samo. Źródło świtała nie jest w szklanym kloszu. Usunąłem górna część klosza, zrobiłem „mirror” dolnej części i jest ok, więc może to cos z samym obiektem a nie materiałem. pozdrawiam
Marcin Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 klosz wydaje sie prosty. ... probowales zrobic go na nowo . ? lub dac tam sphere i nadac jej materiał tego klosza ? mi sie wydaje ze to material a szczegolnie jeden wspolczynnik ktorego nazwy w tej chwili nie pamietam i do jutra nie bede wiedzial bo max ejst zajety wyjatkowo zasobnym renderem ;)
Gość Noemi Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyamlFOXVDcnZpMFU/edit?usp=sharing Witam, Mam kłopot ze szkłem ( ramka wokół włączników światła ) Styka się z materiałem pod spodem i jakby traci swoje właściwości zachodząc szarym kolorem. Jak uzyskać by ten materiał wyglądał jak przezroczyste szkło?
stormwind Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 Podaj ustawienia materiału. Jeżeli poligony szkła i ściany są w jednaj płaszczyźnie spróbuj zagłębić szkło w ścianę na ułamek milimetra a by oszukać vraya. Mnie wygląda to jednak na brak zaznaczonego affect shadow w materiale szkła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się