Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam szkło ustawienia podobne:

Diffuse color:

RGB ( 198 ; 219 ; 207 )

Reflect: 20

Refract: 247

Fog color:

RGB ( 144 ; 211 ; 198 )

Fog multiplier: 0,01

 

Na obiekcie A (blat stolika) wygląda ok, lekko zielone, przezroczyste, natomiast drugi obiekt stojący w tym samym pomieszczeniu z tym samym materiałem szkła wyglada zupełnie inaczej, ciemno zielony, troche jak butelka od piwa :)

Ktoś wie co jest grane ?

 

pozdrawiam

langusta

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Sprawdzałem, niesety nie. Wyglada to tak jak na załączonym obrazku, blat stolika oraz cała lampa to ten sam materiał, wiec dlaczego górna częśc jest taka zielona ? . Dzieje się tak niezależnie od grubości obiektu, Vray nie wywala żadnych ostrzeżeń podczas renderowania.

Napisano

a gdzie masz zrodlo swiatla? nie w tym szklanym kloszu? nie wiem co jest moze zroob inny material i sprawdz

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedzi

 

Niestety nawet jak usunę wszystkie obiekty z pokoju to jest to samo. Źródło świtała nie jest w szklanym kloszu. Usunąłem górna część klosza, zrobiłem „mirror” dolnej części i jest ok, więc może to cos z samym obiektem a nie materiałem.

 

pozdrawiam

Napisano

klosz wydaje sie prosty. ... probowales zrobic go na nowo . ? lub dac tam sphere i nadac jej materiał tego klosza ? mi sie wydaje ze to material a szczegolnie jeden wspolczynnik ktorego nazwy w tej chwili nie pamietam i do jutra nie bede wiedzial bo max ejst zajety wyjatkowo zasobnym renderem ;)

Napisano

https://docs.google.com/file/d/0B7uu5iyCyXeyamlFOXVDcnZpMFU/edit?usp=sharing

 

Witam,

Mam kłopot ze szkłem ( ramka wokół włączników światła )

Styka się z materiałem pod spodem i jakby traci swoje właściwości zachodząc szarym kolorem.

Jak uzyskać by ten materiał wyglądał jak przezroczyste szkło?

Napisano

Podaj ustawienia materiału.

 

Jeżeli poligony szkła i ściany są w jednaj płaszczyźnie spróbuj zagłębić szkło w ścianę na ułamek milimetra a by oszukać vraya.

 

Mnie wygląda to jednak na brak zaznaczonego affect shadow w materiale szkła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.