jaras Napisano 12 Październik 2016 Napisano 12 Październik 2016 (edytowane) zbiór prac w temacie hair&fur. Na pierwszy ogień fryzura w Ornatrixie(3dsmax), model freeware wiewiorka zrobiona w Majce, Yetim i Arnoldzie (Juice) i kolejna wiewiórka - Maya,Yeti, Arnold (Juice) Animacja- Dash Dot Creation Tygrysek i małpka (4 fun) - Maya, Yeti, Arnold i jeszcze jedna wiewiórka - (dla Orka Post Production) małpka dla biglebowskiego - do projektu "Mau Mau" ktory niestety upadł :( 3ds max, fur- Ornatrix , model- Rafał Kidziński (Gotham) Edytowane 30 Grudzień 2017 przez jaras
STRZYG Napisano 12 Październik 2016 Napisano 12 Październik 2016 Więcej mięsa poproszę :) Co, jak, gdzie kliknąć, testy. Cholernie dużo modyfikatorów, to standard przy Ornatrixie?
jaras Napisano 12 Październik 2016 Autor Napisano 12 Październik 2016 (edytowane) tak, to standardowy zestaw modyfikatorow. To tak tylko groźnie wygląda ale poogladaj sobie tutki ornatrixowe i wszystko stanie sie jasne a jakbys miał pytania to wal śmialo. #Wiecej mięsa Edytowane 13 Październik 2016 przez jaras
jaras Napisano 18 Październik 2016 Autor Napisano 18 Październik 2016 (edytowane) Sebazx6r- nie chce mi się robic koszulki i zębów :) traktuję tą głowkę jako manekina do kolejnych fryzur Maya,Yeti,Arnold, alShaders https://www.facebook.com/relictsmovie/ Edytowane 18 Październik 2016 przez jaras
Imperator Napisano 19 Październik 2016 Napisano 19 Październik 2016 Bardzo fajne futra :) Z ciekawość w czym Ci się lepiej futrzy? yeti czy w ornatrixie? używałeś shave and haircut, może xgen, groomboy, zbrush fiber cośtam czy inne takie? :)
jaras Napisano 20 Październik 2016 Autor Napisano 20 Październik 2016 Imperator- dzięki :) jesli chodzi o Majkę to w Yetim - chociaz nowe narzędzia xgena są naprawdę niezłe. Cięzko zdecydować co lepsze, to zalezy od preferencji fryzjera ;) na forum Peregrine widze ze niektorzy łączą te 2 narzędzia, czeszą w xgenie i splajny exportują do Yeciaka. Max z Ornatrixem daje radę, serio. Bardzo wygodnie sie czesze i edytuje wszystkie parametry włosów do tego Vray supportuje Ornatrixowe shadery i mozna teraz wyciągac z niego całkiem przyzwoite rezultaty z GI na Brute force ... ale czasy renderu są dłuuuższe niz w Majce z Arnoldem - to zdecydowanie najszybszy kombajn do renderingu włosów
jaras Napisano 24 Październik 2016 Autor Napisano 24 Październik 2016 (edytowane) następny setup, tym razem trochę dluższe - Ornatrix, Vray, 3dsmax Edytowane 24 Październik 2016 przez jaras
jaras Napisano 25 Październik 2016 Autor Napisano 25 Październik 2016 no wiem, Klicek też mi mowi ze ten kok słabo wygląda :)
jaras Napisano 5 Luty 2017 Autor Napisano 5 Luty 2017 (edytowane) Hulk, hair setup (Ornatrix, 3ds max) Edytowane 8 Luty 2017 przez jaras 1
jaras Napisano 22 Czerwiec 2017 Autor Napisano 22 Czerwiec 2017 Animacja : Marcin Orzechowski Fur, Lighting & Render : Jaroslaw Handrysik Maya, Yeti, Arnold. 1
keajra Napisano 22 Czerwiec 2017 Napisano 22 Czerwiec 2017 Super futro i render. Takze animacja. Tylko nie wiem czy to podgladowy render animacji czy nie, bo szum duzy sie pojawia w zacienionych miejscach na nogach - no i wiadomo, migocze przez to. Tak czy siak super!
jaras Napisano 3 Listopad 2017 Autor Napisano 3 Listopad 2017 (edytowane) fryzura do trailera "Steel Rats" wykonanego przez Deep Blue Production soft: Maya, Yeti, Arnold Edytowane 30 Grudzień 2017 przez jaras 1
Rekomendowane odpowiedzi