Freeztyle Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Siemka, od niedawna ponownie zasiadłem do modelingu, na dodatek przerzuciłem się z Maxa na Maye i mam pewien kłopot. Zapomniałem już trochę pewnych sztuczek i tricków związanych z topologią. Na załączonym zdjęciu widać loopa którego chcę stworzyć z tym że nie wiem jak go poprowadzić aby nie wyostrzał mi krawędzi na oku. Pytanie wręcz banalne, ale jakoś nie potrafię temu zaradzić :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Między ustami a okiem odsyń loopa w prawo tak, żeby wypadł w połowie fejsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Freeztyle Napisano 20 Październik 2016 Autor Share Napisano 20 Październik 2016 Tego raczej chciałem uniknąć, bo po tym zabiegu usta są okej, ale oko się zniekształca i nie jest idealnie okrągłe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Nawet jak odsuwasz vertexy z włączonym constrain? A próbowałeś poprowadzić loopa nie w stronę oka, tylko w lewo i zlikwidować tórjkąt w kąciku ust? Albo skończyć loopa poniżej oka? Albo w ogóle nie robić go w górę, tylko poniżej kącika ust w bok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Freeztyle Napisano 21 Październik 2016 Autor Share Napisano 21 Październik 2016 Znaczy loop poniżej kącika ust nie robi roboty, bo wtedy smooth robi dziwną krawędź (prawie jak Joker :D). Próbowałem zlikwidować trójkąty w ten sposób pokazany na drugim obrazku, ale to nie robi roboty, bo i to dziwnie wygląda i nie smoothuje się w prawidłowy sposób :( A w jak miałbym skończyć loopa poniżej oka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Jestt zdecydowanie za zadko. Zrób podstawowe krsztal zesmoothooj i daj jako live mesh i nastepnie na tym zrobi topologie quadra toole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 A nie będzie w tym wypadku najprościej zrobić oko z osobnego obiektu? Przecież nie ma przymusu modelowania wszystkiego w jednym kawałku, tym barziej na tak technicznym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi