konrad7594 Napisano 6 Listopad 2016 Napisano 6 Listopad 2016 Czy istnieje możliwość wygenerowania losowych liter losowej wielkości na określonej płaszczyźnie?
blinq Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Najprościej chyba będzie zrobić to za pomocą particle flow. Jako emiter dajesz płaszczyznę, wywalasz speed i jako shape dajesz letters Arial. Albo tworzysz sobię grupę z literkami których chcesz użyć i dajesz shape instance - tutaj będziesz miał większy wpływ na czcionkę itd. Pisz w razie pytań
Nathanielxd Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 No to tworzysz płaszczyznę oraz każdą literkę osobno. Potem korzystając ze scattera (który jest w Compound Objects) rozmieszczasz literki na płaszczyźnie. Tutaj jest szybki tutorial: jak korzystać ze scattera. I teraz za pomocą dowolnego randomizera możesz pozmieniać ich wielkość. Tutaj przykładowy darmowy randomizer: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/randomizer-1 Albo tu jest super skrypt, więc możesz wesprzeć polaka: http://km-3d.com/produkt/random-master-script/ ____ @blinq też dał fajnie rozwiązanie, w sumie nawet lepsze imho. Ale nie będę usuwał tego co napisałem, może Cię naprowadzi na coś :)
stormwind Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Grupę liter możesz tez rozsiać ręcznie przy pomocy Obiect Paint z Graphite Modelling Tools
Rekomendowane odpowiedzi