Skocz do zawartości

Scatterowanie liter


konrad7594

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Najprościej chyba będzie zrobić to za pomocą particle flow. Jako emiter dajesz płaszczyznę, wywalasz speed i jako shape dajesz letters Arial. Albo tworzysz sobię grupę z literkami których chcesz użyć i dajesz shape instance - tutaj będziesz miał większy wpływ na czcionkę itd. Pisz w razie pytań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tworzysz płaszczyznę oraz każdą literkę osobno.

Potem korzystając ze scattera (który jest w Compound Objects) rozmieszczasz literki na płaszczyźnie.

Tutaj jest szybki tutorial:

jak korzystać ze scattera.

I teraz za pomocą dowolnego randomizera możesz pozmieniać ich wielkość.

Tutaj przykładowy darmowy randomizer: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/randomizer-1

Albo tu jest super skrypt, więc możesz wesprzeć polaka: http://km-3d.com/produkt/random-master-script/

 

____

@blinq też dał fajnie rozwiązanie, w sumie nawet lepsze imho. Ale nie będę usuwał tego co napisałem, może Cię naprowadzi na coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności