whitewOolf Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 Pierwsze autko które mam zamiar dokończyc, probuje swoich sił na Lancerze :> , wpierw siatka karoserii, ....robiłem ją ok 5h, nie ma jeszcze wiekszosci szczegółów,jest pełna bugów ...wiem ze jeszcze w cholere roboty przedemną. ....dalej scenka zrobiona na szybko :) ..no i siatka sceny: God give me a strenght! co bym to skończył ...
nielot007 Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 wedlug mnie cieniutko samochod strasznie krzywy scenka nie najgorsza ale samochod ble siatka ble i wszystko ble:):) ale pracuj pracuj!! pozdro
kozioo Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 Powiem szczerze że ta siatka wygląda jakbyś wziął model hipoly lancera i nałożył na niego modyfikator optymize :| Jesli było inaczej to nie jest lepiej - siatka jest prowadzona w kompletnie nieprzemyslany sposob.
Marcin Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 lol niech tu tylko sikham wpadnie ... albo vision3d ;) w pape za takie cus siatka w niczym nie przypomina lancera (gdyby nie temat to bym nie wiedzial co to jest) radze zaczac od nowa ... a i takie spostrzezenie ... czytales kiedys tutorial na temat modelowania samochodów ? zazwyczaj robi sie model wstepny dla dodania m.smooth w czym nalezy unikac polygonow skladajacych sie z trojkątow i wielokątów ... nalezy trzymac sie kwadratowej geometri polygonow bo mesh smooth dziala wtedy najlapiej ... ale u ciebie to juz nie wem bo mam przed oczami jeden wielki trojkąt ;) zapoznaj sie z tutorialami (polecam http://www.3dtotal.com) na temat samochodów skaszaniles moj ulubiony samochod
xMark Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 oj czepiacie sie. to jest lancer po wypadku. duzym wypadku :D.
Salvator Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 siatka na drzwiach woła o pomstę od nieba, gdzie indziej też, ale mniej ją słychać. To pod światłami i maska to już kompletna pomyłka. I nie trać czasu na scenki pośrednie tylko naprawiaj, naprawiaj, naprawiaj, naprawiaj, naprawiaj siatkę.
whitewOolf Napisano 26 Październik 2004 Autor Napisano 26 Październik 2004 zazwyczaj robi sie model wstepny dla dodania m.smooth w czym nalezy unikac polygonow skladajacych sie z trojkątow i wielokątów ... nalezy trzymac sie kwadratowej geometri polygonow bo mesh smooth dziala wtedy najlapiej ... ale u ciebie to juz nie wem bo mam przed oczami jeden wielki trojkąt ;) ...thx, o takie rady mi chodzilo wlasnie, wiec zaczne modelik od nowa, ..co do tutków to jakies tam przerabialem, ale prędzej byly polecenia zrób to tamto itp, zadnej wiedzy teoretycznej w tych co przeglądalem nie widzialem :/
illy Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 tutorial to nie podrecznik do szkoly, pokazuje na przykladzie
Knysha Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 Hmm ... Czego u ciebie jest tyle trojkatow? Chyba dawales 'Insert vertex' wszedzie ;/. Przerob pare tutkow (polecam Fiat'a 500, ktory wlasnie przerabiam, albo LandRover'a). God with U :).
whitewOolf Napisano 26 Październik 2004 Autor Napisano 26 Październik 2004 nie mowie ze ma byc podrecznikem :) i nic nie narzekam zeby sie na mnie nikt nie rzucil ;)...bez tutków napewno daleko nie zajde i chwala im za to .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się