Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pierwsze autko które mam zamiar dokończyc, probuje swoich sił na Lancerze :> , wpierw siatka karoserii,

siatka_kar.jpg

 

....robiłem ją ok 5h, nie ma jeszcze wiekszosci szczegółów,jest pełna bugów ...wiem ze jeszcze w cholere roboty przedemną.

 

....dalej scenka zrobiona na szybko :)

 

lancerwip.jpg

 

..no i siatka sceny:

 

siatka.jpg

 

God give me a strenght! co bym to skończył ...

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wedlug mnie cieniutko samochod strasznie krzywy scenka nie najgorsza ale samochod ble siatka ble i wszystko ble:):)

ale pracuj pracuj!!

pozdro

Napisano

Powiem szczerze że ta siatka wygląda jakbyś wziął model hipoly lancera i nałożył na niego modyfikator optymize :| Jesli było inaczej to nie jest lepiej - siatka jest prowadzona w kompletnie nieprzemyslany sposob.

Napisano

lol niech tu tylko sikham wpadnie ... albo vision3d ;) w pape za takie cus

 

siatka w niczym nie przypomina lancera (gdyby nie temat to bym nie wiedzial co to jest)

 

radze zaczac od nowa ...

 

a i takie spostrzezenie ...

czytales kiedys tutorial na temat modelowania samochodów ?

 

zazwyczaj robi sie model wstepny dla dodania m.smooth w czym nalezy unikac polygonow skladajacych sie z trojkątow i wielokątów ...

 

nalezy trzymac sie kwadratowej geometri polygonow bo mesh smooth dziala wtedy najlapiej ... ale u ciebie to juz nie wem bo mam przed oczami jeden wielki trojkąt ;)

 

zapoznaj sie z tutorialami (polecam http://www.3dtotal.com) na temat samochodów

 

skaszaniles moj ulubiony samochod

Napisano

oj czepiacie sie. to jest lancer po wypadku. duzym wypadku :D.

Napisano

siatka na drzwiach woła o pomstę od nieba, gdzie indziej też, ale mniej ją słychać.

To pod światłami i maska to już kompletna pomyłka. I nie trać czasu na scenki pośrednie tylko naprawiaj, naprawiaj, naprawiaj, naprawiaj, naprawiaj siatkę.

Napisano
  • Autor
zazwyczaj robi sie model wstepny dla dodania m.smooth w czym nalezy unikac polygonow skladajacych sie z trojkątow i wielokątów ...

 

nalezy trzymac sie kwadratowej geometri polygonow bo mesh smooth dziala wtedy najlapiej ... ale u ciebie to juz nie wem bo mam przed oczami jeden wielki trojkąt ;)

 

 

...thx, o takie rady mi chodzilo wlasnie, wiec zaczne modelik od nowa, ..co do tutków to jakies tam przerabialem, ale prędzej byly polecenia zrób to tamto itp, zadnej wiedzy teoretycznej w tych co przeglądalem nie widzialem :/

Napisano

tutorial to nie podrecznik do szkoly, pokazuje na przykladzie

Napisano

Hmm ... Czego u ciebie jest tyle trojkatow? Chyba dawales 'Insert vertex' wszedzie ;/. Przerob pare tutkow (polecam Fiat'a 500, ktory wlasnie przerabiam, albo LandRover'a). God with U :).

Napisano
  • Autor

nie mowie ze ma byc podrecznikem :) i nic nie narzekam zeby sie na mnie nikt nie rzucil ;)...bez tutków napewno daleko nie zajde i chwala im za to .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności