Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, podsyłam moją najnowsza wizke wykonaną w Blenderze i PS. Renderowane w Cyclesie na GTX TITAN 12GB, czasy renderów to około 8 - 15 godzin na obrazek.

 

bd95ea46776667.5863b2e67a056.jpg

 

bc33f246776667.5863b2e67a6ea.jpg

 

cbcbcc46776667.5863b2e6798cb.jpg

 

096ceb46776667.5863b2e67915b.jpg

 

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Klimat i kolory cukierkowe, ale są spoko, tylko ludzie mają po 2,20 wzrostu a krawężniki zatrzymałby by inwazję w Normandii.

Generalnie wizualizacje architektoniczne lepiej prezentują się w dwuzbiegowej perspektywie.

Napisano

kolorystyka okrutna ale zapewne życzenie klienta. natomiast przyczepie się o kadrowanie ujęć to juz nie pierwszy twój eksterior i pora by była nad tym popracować architekturę lepiej się pokazuje dając kamerę na poziomie 80-120 cm z szerokokątnym obiektywem 22-27 mm. shadery na budynku są makietowe tynki nie są takie gładkie jakiś bump by je wybitnie urozmaicił, Czarne pnie drzew zjadło ci mapowanie czy przegiąłeś z postprodukcja. co do ludzi jeśli masz problem ze skalowaniem w poście wstaw sobie duszki na plejnach z opacity zachowując proporcje obrazka zgodnie z wzrostem ludzi umieszczanych potem w poście ładnie zeskalujesz sobie wstawki i dopracujesz sobie ich tonacje i kontrasty bo to u ciebie tez leży. Materiał szyb lustra nie wygląda zbyt ciekawie i na koniec ujecie wieczorne za intensywne światła wewnątrz i zbyt równomierne lepiej dać jedno światło na kilka pomieszczeń aby otrzymać fajny efekt zanikania oświetlenia szczególnie ze wewnątrz nie masz zapewne drzwi :) Cycles jeśli chodzi o czasy renderowania przeraził mnie nie wyobrażam sobie trzaskać na nim formatów A3 300/600 dpi zmień silnik do renderowania bo sie zamordujesz przy większych formatach

Napisano

Ten czas renderingu to jakiś dramat - nie denerwuje Cię to ? Wychodzi na to, ze przy tych 4 ujęciach w najgorszym wypadku rendering zjadł Ci 32godziny, masz 1,5dnia straconego na render.

 

Co do wizek - przydałyby się zaokrąglenia na krawężnikach/ścianach, podziały, tekstura chodnika zdecydowanie za duża, widać to szczególnie na ujęciu z góry.

Napisano

Dzięki skalpel3d za te hinty, szczególnie jesli chodzi o te "duszki" i swiatła w ujęciu nocnym. Co do kadrowania to dostałem od klienta plik w blenderze wraz z osadzonymi już kamerami i miałem tego nie zmieniać. Jesli chodzi o silnik Cycles to narazie jedyne na co mnie stać :). Co do pni, to faktycznie musze materiał poprawić bo jest zaciemny a przy poscie robi się totalnie czarny.

Napisano

Poza wszystkimi innymi rzeczami zwróć uwagę na okna. Coś tam powstawiaj. Ja na etapie modelowania okien dodaję rolety (zwykłe plany) i za oknami dodatkowo plany na które potem mogę wrzucać rożne rodzaje firanek/zasłon. Geometrii praktycznie nie przybywa. Roboty też niewiele a na koniec okna są zróżnicowane i żywe. To nie musi być wyraźny efekt. Wystarczy że widać, że coś tam jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności