Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, podsyłam moją najnowsza wizke wykonaną w Blenderze i PS. Renderowane w Cyclesie na GTX TITAN 12GB, czasy renderów to około 8 - 15 godzin na obrazek.

 

bd95ea46776667.5863b2e67a056.jpg

 

bc33f246776667.5863b2e67a6ea.jpg

 

cbcbcc46776667.5863b2e6798cb.jpg

 

096ceb46776667.5863b2e67915b.jpg

 

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Klimat i kolory cukierkowe, ale są spoko, tylko ludzie mają po 2,20 wzrostu a krawężniki zatrzymałby by inwazję w Normandii.

Generalnie wizualizacje architektoniczne lepiej prezentują się w dwuzbiegowej perspektywie.

Napisano

kolorystyka okrutna ale zapewne życzenie klienta. natomiast przyczepie się o kadrowanie ujęć to juz nie pierwszy twój eksterior i pora by była nad tym popracować architekturę lepiej się pokazuje dając kamerę na poziomie 80-120 cm z szerokokątnym obiektywem 22-27 mm. shadery na budynku są makietowe tynki nie są takie gładkie jakiś bump by je wybitnie urozmaicił, Czarne pnie drzew zjadło ci mapowanie czy przegiąłeś z postprodukcja. co do ludzi jeśli masz problem ze skalowaniem w poście wstaw sobie duszki na plejnach z opacity zachowując proporcje obrazka zgodnie z wzrostem ludzi umieszczanych potem w poście ładnie zeskalujesz sobie wstawki i dopracujesz sobie ich tonacje i kontrasty bo to u ciebie tez leży. Materiał szyb lustra nie wygląda zbyt ciekawie i na koniec ujecie wieczorne za intensywne światła wewnątrz i zbyt równomierne lepiej dać jedno światło na kilka pomieszczeń aby otrzymać fajny efekt zanikania oświetlenia szczególnie ze wewnątrz nie masz zapewne drzwi :) Cycles jeśli chodzi o czasy renderowania przeraził mnie nie wyobrażam sobie trzaskać na nim formatów A3 300/600 dpi zmień silnik do renderowania bo sie zamordujesz przy większych formatach

Napisano

Ten czas renderingu to jakiś dramat - nie denerwuje Cię to ? Wychodzi na to, ze przy tych 4 ujęciach w najgorszym wypadku rendering zjadł Ci 32godziny, masz 1,5dnia straconego na render.

 

Co do wizek - przydałyby się zaokrąglenia na krawężnikach/ścianach, podziały, tekstura chodnika zdecydowanie za duża, widać to szczególnie na ujęciu z góry.

Napisano
  • Autor

Dzięki skalpel3d za te hinty, szczególnie jesli chodzi o te "duszki" i swiatła w ujęciu nocnym. Co do kadrowania to dostałem od klienta plik w blenderze wraz z osadzonymi już kamerami i miałem tego nie zmieniać. Jesli chodzi o silnik Cycles to narazie jedyne na co mnie stać :). Co do pni, to faktycznie musze materiał poprawić bo jest zaciemny a przy poscie robi się totalnie czarny.

Napisano

Poza wszystkimi innymi rzeczami zwróć uwagę na okna. Coś tam powstawiaj. Ja na etapie modelowania okien dodaję rolety (zwykłe plany) i za oknami dodatkowo plany na które potem mogę wrzucać rożne rodzaje firanek/zasłon. Geometrii praktycznie nie przybywa. Roboty też niewiele a na koniec okna są zróżnicowane i żywe. To nie musi być wyraźny efekt. Wystarczy że widać, że coś tam jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności