Shomps Napisano 29 Grudzień 2016 Napisano 29 Grudzień 2016 Witam, podsyłam moją najnowsza wizke wykonaną w Blenderze i PS. Renderowane w Cyclesie na GTX TITAN 12GB, czasy renderów to około 8 - 15 godzin na obrazek. Pozdrawiam.
stormwind Napisano 29 Grudzień 2016 Napisano 29 Grudzień 2016 Klimat i kolory cukierkowe, ale są spoko, tylko ludzie mają po 2,20 wzrostu a krawężniki zatrzymałby by inwazję w Normandii. Generalnie wizualizacje architektoniczne lepiej prezentują się w dwuzbiegowej perspektywie.
skalpel3d Napisano 29 Grudzień 2016 Napisano 29 Grudzień 2016 kolorystyka okrutna ale zapewne życzenie klienta. natomiast przyczepie się o kadrowanie ujęć to juz nie pierwszy twój eksterior i pora by była nad tym popracować architekturę lepiej się pokazuje dając kamerę na poziomie 80-120 cm z szerokokątnym obiektywem 22-27 mm. shadery na budynku są makietowe tynki nie są takie gładkie jakiś bump by je wybitnie urozmaicił, Czarne pnie drzew zjadło ci mapowanie czy przegiąłeś z postprodukcja. co do ludzi jeśli masz problem ze skalowaniem w poście wstaw sobie duszki na plejnach z opacity zachowując proporcje obrazka zgodnie z wzrostem ludzi umieszczanych potem w poście ładnie zeskalujesz sobie wstawki i dopracujesz sobie ich tonacje i kontrasty bo to u ciebie tez leży. Materiał szyb lustra nie wygląda zbyt ciekawie i na koniec ujecie wieczorne za intensywne światła wewnątrz i zbyt równomierne lepiej dać jedno światło na kilka pomieszczeń aby otrzymać fajny efekt zanikania oświetlenia szczególnie ze wewnątrz nie masz zapewne drzwi :) Cycles jeśli chodzi o czasy renderowania przeraził mnie nie wyobrażam sobie trzaskać na nim formatów A3 300/600 dpi zmień silnik do renderowania bo sie zamordujesz przy większych formatach
marvin365 Napisano 29 Grudzień 2016 Napisano 29 Grudzień 2016 Ten czas renderingu to jakiś dramat - nie denerwuje Cię to ? Wychodzi na to, ze przy tych 4 ujęciach w najgorszym wypadku rendering zjadł Ci 32godziny, masz 1,5dnia straconego na render. Co do wizek - przydałyby się zaokrąglenia na krawężnikach/ścianach, podziały, tekstura chodnika zdecydowanie za duża, widać to szczególnie na ujęciu z góry.
Shomps Napisano 30 Grudzień 2016 Autor Napisano 30 Grudzień 2016 Dzięki skalpel3d za te hinty, szczególnie jesli chodzi o te "duszki" i swiatła w ujęciu nocnym. Co do kadrowania to dostałem od klienta plik w blenderze wraz z osadzonymi już kamerami i miałem tego nie zmieniać. Jesli chodzi o silnik Cycles to narazie jedyne na co mnie stać :). Co do pni, to faktycznie musze materiał poprawić bo jest zaciemny a przy poscie robi się totalnie czarny.
balolo Napisano 12 Luty 2017 Napisano 12 Luty 2017 Poza wszystkimi innymi rzeczami zwróć uwagę na okna. Coś tam powstawiaj. Ja na etapie modelowania okien dodaję rolety (zwykłe plany) i za oknami dodatkowo plany na które potem mogę wrzucać rożne rodzaje firanek/zasłon. Geometrii praktycznie nie przybywa. Roboty też niewiele a na koniec okna są zróżnicowane i żywe. To nie musi być wyraźny efekt. Wystarczy że widać, że coś tam jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się