anesthetized Napisano 1 Styczeń 2017 Napisano 1 Styczeń 2017 cześć, Wymodelowałem taki oto obiekt. Nie wiem jak powinienem ustawić materiał, żeby zniwelować zaznaczone wewnętrzne odbicia. Będę wdzięczny za pomoc.
skalpel3d Napisano 4 Styczeń 2017 Napisano 4 Styczeń 2017 http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-B3F75800-E884-467B-A4D1-C95702BFA15F.htm,topicNumber=d30e504536
Pawelkos Napisano 4 Styczeń 2017 Napisano 4 Styczeń 2017 Akurat tej mapy falloff nie musisz dodawac, bo masz zaznaczony fresnel reflection. Te odbicia to akurta moga byc bledny w geometrii albo zle skonstruowany model. Upewnij sie z plyn w pojemniku przecina sie z jego sciankami i ze pojemnik nie przenika przez podloze. Do tego mozesz zwiekszyc max depth dla reflection i refraction do 8
anesthetized Napisano 11 Styczeń 2017 Autor Napisano 11 Styczeń 2017 Właśnie tak mi się wydawało, że mapa falloff jest jakby zamiennikiem fresnel reflection. Płyn w pojemniku przecina ścianki. Podbiłem max depth i subdivs multiplier w vray'u + odrobina photoshopa i wyszło tak. Nie udało mi się zupełnie zniwelować tych niechcianych odbić, ale na szczęście w scenach z większego dystansu tego zupełnie nie widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się