Napisano 1 Styczeń 20178 l cześć, Wymodelowałem taki oto obiekt. Nie wiem jak powinienem ustawić materiał, żeby zniwelować zaznaczone wewnętrzne odbicia. Będę wdzięczny za pomoc.
Napisano 4 Styczeń 20178 l http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-B3F75800-E884-467B-A4D1-C95702BFA15F.htm,topicNumber=d30e504536
Napisano 4 Styczeń 20178 l Akurat tej mapy falloff nie musisz dodawac, bo masz zaznaczony fresnel reflection. Te odbicia to akurta moga byc bledny w geometrii albo zle skonstruowany model. Upewnij sie z plyn w pojemniku przecina sie z jego sciankami i ze pojemnik nie przenika przez podloze. Do tego mozesz zwiekszyc max depth dla reflection i refraction do 8
Napisano 11 Styczeń 20178 l Autor Właśnie tak mi się wydawało, że mapa falloff jest jakby zamiennikiem fresnel reflection. Płyn w pojemniku przecina ścianki. Podbiłem max depth i subdivs multiplier w vray'u + odrobina photoshopa i wyszło tak. Nie udało mi się zupełnie zniwelować tych niechcianych odbić, ale na szczęście w scenach z większego dystansu tego zupełnie nie widać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto