Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemano. Pracuję nad projektem który teraz liczy 23M poly, viewport zaczął mulić i dodatkowo laguje co robi się upierdliwe. Moja grafika to GTX660 2gb wyświetla viewport w ok. 10kl/s, czy jeżeli wymienię ją na np. GTX960 4gb to da się podbić framerate dwukrotnie? Robił ktoś z Was podobny upgrade i może powiedzieć czy jest płynniej?

 

edit: dobierajac grafikę do 3d maxa warto się kierować mocą obliczeniową TFLOP?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nigdy nie warto kierować się TFLOPS bo to nie ma realnego przełożenia na wydajność. Z wyjątkiem sytuacji kiedy porównujesz identyczną architekturę, czyli nie w twojej. Nawet na tej samej architekturze nie jest to zależność liniowa, dwukrotnie mocniejsza karta nie będzie renderowała grafiki 2 razy szybciej.

Na pewno nie podbijesz wydajności dwukrotnie. Może być też tak że chodzi o twój procesor a nie grafikę.

Napisano (edytowane)

Jeszcze możesz spróbować zredukować liczbę obiektów. Max sobie znacznie lepiej radzi jeśli ma do czynienia z 23 obiektami po 1M poly, niż z 1M obiektami po 23 poly. Nie wiem jak wygląda projekt, ale co się da zcollapsuj (zachowując gdzieś kopię zapasową dla zmian).

Widziałam workflow gdzie collapsowano całe miasta do kilkunastu albo kilkudziesięciu elementów z materiałami Multisub właśnie z tego powodu.

Jeśli to Vray to pomogą Vray proxy.

Wyłączyć tekstury z viewportu.

 

Co do karty to nie doradzę, więc sory za offtop.

Edytowane przez Ania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności