Napisano 8 Luty 20178 l Siemano. Pracuję nad projektem który teraz liczy 23M poly, viewport zaczął mulić i dodatkowo laguje co robi się upierdliwe. Moja grafika to GTX660 2gb wyświetla viewport w ok. 10kl/s, czy jeżeli wymienię ją na np. GTX960 4gb to da się podbić framerate dwukrotnie? Robił ktoś z Was podobny upgrade i może powiedzieć czy jest płynniej? edit: dobierajac grafikę do 3d maxa warto się kierować mocą obliczeniową TFLOP?
Napisano 8 Luty 20178 l Nigdy nie warto kierować się TFLOPS bo to nie ma realnego przełożenia na wydajność. Z wyjątkiem sytuacji kiedy porównujesz identyczną architekturę, czyli nie w twojej. Nawet na tej samej architekturze nie jest to zależność liniowa, dwukrotnie mocniejsza karta nie będzie renderowała grafiki 2 razy szybciej. Na pewno nie podbijesz wydajności dwukrotnie. Może być też tak że chodzi o twój procesor a nie grafikę.
Napisano 9 Luty 20178 l Jeszcze możesz spróbować zredukować liczbę obiektów. Max sobie znacznie lepiej radzi jeśli ma do czynienia z 23 obiektami po 1M poly, niż z 1M obiektami po 23 poly. Nie wiem jak wygląda projekt, ale co się da zcollapsuj (zachowując gdzieś kopię zapasową dla zmian). Widziałam workflow gdzie collapsowano całe miasta do kilkunastu albo kilkudziesięciu elementów z materiałami Multisub właśnie z tego powodu. Jeśli to Vray to pomogą Vray proxy. Wyłączyć tekstury z viewportu. Co do karty to nie doradzę, więc sory za offtop. Edytowane 9 Luty 20178 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto