Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Męczę się od paru dni z jednym problemem. Renderuję animację z samochodem. Chcę wyrenderować wszystkie obiekty ktore maja konkretny material ale tak, żeby zachować ich oryginalną "widocznosc". Ten obrazek może to wyjasni. Otrzymuje to co jest jako 2. A chce otrzymac 3. Bawilem sie "render elements" w "render setup" ale nie wychodzi. Z góry dzięki za pomoc.

 

help.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zrobiłbym shader który oddawał by inne kolory za każdym razem gdy przez coś przechodzi. zrobiłbym nową warstwę. i ustawił w niej że nadpisuje ona wszystkie shadery etc. tak że całe auto jest renderowane z tym shaderem. i wten sposób miałbyś maskę. która by np na zielono wyrenderowała ci tylko powierzchnie widoczne. a np na czerwone. te głębiej etc. na niebiesko jeszcze głebiej etc

Napisano (edytowane)
zrobiłbym shader który oddawał by inne kolory za każdym razem gdy przez coś przechodzi. zrobiłbym nową warstwę. i ustawił w niej że nadpisuje ona wszystkie shadery etc. tak że całe auto jest renderowane z tym shaderem. i wten sposób miałbyś maskę. która by np na zielono wyrenderowała ci tylko powierzchnie widoczne. a np na czerwone. te głębiej etc. na niebiesko jeszcze głebiej etc

 

Maćku napisz koledze jak zrobił byś to po koleii w 3ds Maxie,bo też jestem Ciekawy, i co z tylnymi ściankami obiektów?

 

lukejadi możesz tez użyć skryptu do wyrenderowania masek object ID bez zmiany materiałów w scenie.

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/rendermask

Edytowane przez stormwind
Napisano
Użyj material ID. Wszystkie materiały do multisub, i renderujesz ID z Render Elements.

 

 

 

Dzięku Aniu. Material ID zadzialal! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności