Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć. Męczę się od paru dni z jednym problemem. Renderuję animację z samochodem. Chcę wyrenderować wszystkie obiekty ktore maja konkretny material ale tak, żeby zachować ich oryginalną "widocznosc". Ten obrazek może to wyjasni. Otrzymuje to co jest jako 2. A chce otrzymac 3. Bawilem sie "render elements" w "render setup" ale nie wychodzi. Z góry dzięki za pomoc.

 

help.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrobiłbym shader który oddawał by inne kolory za każdym razem gdy przez coś przechodzi. zrobiłbym nową warstwę. i ustawił w niej że nadpisuje ona wszystkie shadery etc. tak że całe auto jest renderowane z tym shaderem. i wten sposób miałbyś maskę. która by np na zielono wyrenderowała ci tylko powierzchnie widoczne. a np na czerwone. te głębiej etc. na niebiesko jeszcze głebiej etc

Napisano
  • Autor

Aha czyli skrypty jakies pisac? Kurde myslalem ze bedzie latwiej... :) Ale dzieki za odpowiedz

Napisano

Użyj material ID. Wszystkie materiały do multisub, i renderujesz ID z Render Elements.

Napisano
zrobiłbym shader który oddawał by inne kolory za każdym razem gdy przez coś przechodzi. zrobiłbym nową warstwę. i ustawił w niej że nadpisuje ona wszystkie shadery etc. tak że całe auto jest renderowane z tym shaderem. i wten sposób miałbyś maskę. która by np na zielono wyrenderowała ci tylko powierzchnie widoczne. a np na czerwone. te głębiej etc. na niebiesko jeszcze głebiej etc

 

Maćku napisz koledze jak zrobił byś to po koleii w 3ds Maxie,bo też jestem Ciekawy, i co z tylnymi ściankami obiektów?

 

lukejadi możesz tez użyć skryptu do wyrenderowania masek object ID bez zmiany materiałów w scenie.

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/rendermask

Edytowane przez stormwind

Napisano
  • Autor
Użyj material ID. Wszystkie materiały do multisub, i renderujesz ID z Render Elements.

 

 

 

Dzięku Aniu. Material ID zadzialal! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.