Napisano 20 Marzec 20178 l Hej Planuję zakup pluginu do skinowania w 3ds Max. LH | Auto-Skin v2.4 czy BonesPro v4.61 czy DeltaMush to Skin v1.0 a może WeightPro v2.0, a może jest coś jeszcze czego nie obadałem? Przejrzałem wszystkie i widzę faworyta, ale mam wątpliwości czy niektóre z nich już się nie zestarzały. Swoją przygodę ze skinowaniem dopiero zaczynam i ciekaw jestem waszych opinii. Rigi robię w CAT. Z góry dzięki za pomoc
Napisano 20 Marzec 20178 l Nasz forumowy kolega Tamyl91 napisal plugin do skinowania. Moze warto sie nim tez zainteresowac: http://km-3d.com/produkt/deltamush-skin-plugin/ Na jego stronie masz tez wersje demo, wiec jak nie chcesz kupowac bez uprzedniego testowania to mozesz zaciagnac demo.
Napisano 20 Marzec 20178 l Autor Tak, świetny plugin. Wymieniłem go w pierwszym poście i to mój faworyt właśnie. A jak twoje wrażenia? Masz porównanie do innych?
Napisano 20 Marzec 20178 l A rzeczywscie wymieniles:). Nie znalem jego nazwy, wiedzialem tylko ze Tamyl91 cos tam napisal:). Niestety co do wrazen i porownan to niestety nie pomoge. Ostatnio jak skinowalem to uzywalem czystego maxowego skina, a bylo to tak dawno ze juz nie pamietam jak to sie robi
Napisano 22 Marzec 20178 l Wrzucam ci jeszcze na dokładkę mój skrypcik. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/auto-mesh-skinning LH skinn to jest kopia mojego skryptu - pojawil się po tym jak udostepnilem wszystkim kod wiec olej goscia, za takie rzeczy sie nie placi. Edytowane 22 Marzec 20178 l przez SUPER_OkO
Napisano 22 Marzec 20178 l Autor Dzięki wielkie za informację. Rozumiem chłopaki, że teraz siedzicie na Maya? A w czym tam rigi? Custom z maya? Wiem, że Anzovin jest/był spoko. Nie pytam o jakieś skomplikowane sytuacje wymagające własnych narzędzi, chodzi mi o automat w rodzaju CAT czy Biped. Edytowane 22 Marzec 20178 l przez wroniec
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto