JoseConseco Napisano 9 Kwiecień 2017 Share Napisano 9 Kwiecień 2017 Model 3d (blender) podmalowany mocno w paintstorm studio. Do tego wrzucam jak wyglądała naga baza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 11 Kwiecień 2017 Share Napisano 11 Kwiecień 2017 Model wygląda git tylko myślę, że przydały by się żywsze kolory i lepsze materiały. Za szybko opuściłeś blednera pod tym względem. Dziwnie też wygląda połączenie nóg z korpusem. Jak to jest zrobione? Przydał by się jakiś widok z boku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 21 Kwiecień 2017 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2017 Michalo - masz bystre oko. Nikt inny tego nie zauważył :) Co do modelu to jest trochę niedopracowany - w ujęciu z boku widać by było że nie ma dobrze wycentrowanego środka ciężkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 21 Kwiecień 2017 Share Napisano 21 Kwiecień 2017 Zauważył ,ale za bardzo nie ma co oceniać wygląda jakby niedokończony Wip aaa ten po prawej to skończony xD... Duzo podmalowane. W sumie spoko ale wciąż noise i nieskończony ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 14 Październik 2017 Autor Share Napisano 14 Październik 2017 Potestowałem decal machine w blenderze i dokończyłem przy okazji stary model. Addon jest spoko, ale przy bardziej skomplikowanej geometrii często daje błędne (albo wcale) linie cięcia paneli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi