Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem załogo!

 

Od jakiegoś czasu dziubałem sobie scenkę w maxie. Ogólny zamysł był taki, żeby uzyskać smutny i ponury klimat, ale w takim miejscu gdzie fajnie było by mieszkać. W dodatku był to dla mnie pierwszy projekt renderowany w corona, więc sporo się nauczyłem.

Z technikaliów:

-Soft: Zbrush, Max, Photoshop, Corona

Materiał skał jest proceduralny, tak samo jak śnieg, który był rozmieszczany przy uwzględnieniu kąta nachylenia i wysokości góry.

Trawę modelowałem sam i rozmieściłem przy użyciu coronowego scattera i tutaj również, przy rozkładaniu trawy został uwzględniony kształt terenu. Małe kamyczki na drodze są od iToo i ich forest packa, tak jak były, tak użyłem :) Mgła i dym w photoshopie. Więcej zdjęć na moim artstation: https://www.artstation.com/artwork/dxmkJ

6thb8k.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze wrażenie bardzo dobre, potem widać niedociągnięcia. Góry dodawał bym w postprodukcji ze zdjęcia, ptaki przeskalował bo moim zdaniem są za duże, popracował więcej nad dymem z komina.

Teren, kamienie, trawa i auto na pierwszym planie super.

Pozdrawiam

Napisano

Praca super, bardzo mi się podoba ale poprawiłbym dom i góry, tam jest chyba jakiś displacement/bump który powinien byc bardziej ostry, szczegółowy. Wygląda mi na zbyt rozmazany. Troszkę tez niejasna jest dla mnie historia ale to już jest czepialstwo :)

Napisano

Jest dobrze. W sumie nawet bardzo dobrze. Z tego co można by jeszcze poprawić to: dach domu (na przybliżeniu słabo wygląda), góry (jakiś szybki overpaint/photobash by się przydał, żeby nadać im więcej realizmu) i nie wiem co to jest to biało-czerwone w środku auta. Ale poza tym dobrze to wygląda ;)

Napisano

@!Ewert - Tak, widać że dym doklejony i ptaki też mi nie pasują, ale jak to robiłem to już byłem zmęczony tą scenką więc zostawiłem. Zdaję sobie sprawę, że wtedy było by dużo lepiej. Nie jestem też mistrzem photoshopa ;). Po prostu chcę już brać się za następny projekt.

 

@Gajowy - Shader gór, to dwa materiały, jeden dla śniegu i drugi dla skał (oba mają normalkę, ale displace tylko na skałach) i proceduralna maska, która tak jak pisałem uwzględniała kąt nachylenia i wysokość. Kiedy dodawałem displace też do śniegu i zwiększałem wartość normali, to shader mi się sypał i śnieg wyglądał jakby ktoś pędzlem przeciągnął. Tak jak pisałem wyżej, pierwszy projekt w coronie, wiec nie ogarniam jeszcze wszystkich trików, bo wierzę, że pewnie udało by się to jakoś załatwić.

 

A co do historii, nie ma tutaj jakiejś większej filozofii,niech każdy sobie sam dopowie :) czerwone to krew, a tam gdzie jest biało-czerwone to błysk na szybie i chyba maskę zepsułem ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności