max_1989 Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 Witam wszystkich w moim nowym wątku. Postanowiłem się zająć organiką jako że to nie jest moja najlepszą stroną. Bende starał się przez najbliższy czas wykonywać prace, włąśnie tego typu. Dzisiaj bawiłem się w robienie głowy i oto efekty. Później dam siatkę :).
slayer2004 Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 W sumie nieźle. Jednak broda coś mi nie pasuje(widok z przodu). Zobaczymy jak będzie dalej. Czekam na siatkę.
Im@ginner Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 Troche bugów jest (przod), ale ogólnie wygląda dobrze. Daj tylko jakieś lepsze światelko :)
max_1989 Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 Mam duży problem, konkretnie ten problem się nazywa nos. Zna ktoś jakiegoś tutoriala gdzie zostało by to bardziej poruszone?. Albo czy ktoś mógłby mi przesłać plik maxa z swoją zrobioną głową gdzie byłby nos :). Please pomóżcie.
max_1989 Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 A poniżej obrazki z nosem, może ktoś coś w niej zauwazy złego :).
max_1989 Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 __________________________________________
max_1989 Napisano 1 Listopad 2004 Autor Napisano 1 Listopad 2004 Jak ktoś sie dopatrzy to proszę o zaznaczenie :). Bende bardzo wdzięczny :).
KLICEK Napisano 1 Listopad 2004 Napisano 1 Listopad 2004 http://67.15.28.3/~redpixel/outside/logan/nose.zip http://67.15.28.3/~redpixel/outside/logan/nose2.zip
max_1989 Napisano 2 Listopad 2004 Autor Napisano 2 Listopad 2004 Dzięki klicek za pliczki :). Napewno mi się przydadzą ale gdyb bende robił główkę na polymodeling, a ta jest robiona z plane :). to chyba się nazywa face.... jakoś tak. :).
nielot007 Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 klicek a co to za tutek (viedeo) moze podasz link??:D:D
KLICEK Napisano 2 Listopad 2004 Napisano 2 Listopad 2004 max_1989 to nie ma znaczenia edge flow leca tak samo w face to face jak i poly modelingu z bryly porpsotu twoj sposob daje wieksza kontrole na powiezchnia, ale w kazdym badz razie i tu i tu edge plyna tak samo. Nielotq :) co to tych tutoriali to zobacz tu : http://www.wings3d.com.br/loganindice.htm
max_1989 Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 Miałem mały przestój , z powodów szkoły itp. itd. Poniżej efekt mojej pracy. Nad głową, jeszcze jest dużo do zrobienia ale już troszkę jest :).
uncle Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 nos i oczy, a szczegolnie nos jest ochydny, jak u doroslego faceta :) i dotego po operacji plastycznej, popraw go moze:) a oczy jakies takie hmm, tj okolice oczow, oczodoly, tak to sie nazywa? troche dziewne :) ale ogolnie niezle ci idzie, napewno lepiej niz mi z organikami;|
polka dot Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 za duze dziurki w nosie ;) jak na pierwsza organike to niezle ;) mnie jakos wogole nie ciagnie do tego... ale powodzenia! pozdro
max_1989 Napisano 20 Listopad 2004 Autor Napisano 20 Listopad 2004 Postanowiłem się zmierzyć z boxmodelingiem jeśli chodzi o organikę, mam nadzieje że jakoś to wyjdzie, chociaż zaczełem już robić i widzę że modelowanie z plane daje większe możliwości, ale póki co są to argumenty jeszcze nie do końca pewne, jeszcze dzisiaj update, i sami ocenicie która metoda mi lepiej wychodzi, dozobaczenia za jakiąś godzinkę lub dwie :).
max_1989 Napisano 20 Listopad 2004 Autor Napisano 20 Listopad 2004 Niestety z dzisiejszego updatu nici :/. Będzie jutro bo dzisiaj jeszcze nie ma co pokazywać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się