anesthetized Napisano 3 Maj 2017 Napisano 3 Maj 2017 cześć, Od dobrych kilku dni męczę się. Chcę zrobić model telefonu. Zatrzymałem się na łączeniu wnęki na przyciski z bryłą całego telefonu. Umieściłem ją w przygotowanym otworze i połączyłem z główną bryłą przy pomocy attach. Chcę teraz scalić werteksy. Początkowo nie dało się tego zrobić w ogóle, więc zaznaczyłem wszystkie poligony "doklejonej" wnęki i kliknąłem "flip" w rolecie "edit poligons". Po tej operacji udało mi się scalić tylko co drugi vertex. Nie rozumiem dlaczego nie mogę scalić wszystkich. Załączam obrazki. Mam nadzieję, że one wyjaśnią dokładnie o co chodzi.
2013 Napisano 3 Maj 2017 Napisano 3 Maj 2017 Ze screnów ciężko powiedzieć w czym problem. Zapisz ten kawałek modelu to sprawdzę dlaczego "weld" nie chce działać.
anesthetized Napisano 3 Maj 2017 Autor Napisano 3 Maj 2017 podklejam link do pliku: https://ufile.io/we7e7 będę wdzięczny za pomoc
2013 Napisano 3 Maj 2017 Napisano 3 Maj 2017 Czasem podczas modelowania, przez przez naszą nieuwagę (np. kopia podczas przesuwania) lub z innej przyczyny, powstają niechciane vertexy, które nie są częścią modelu, tzn. są ale lewitują sobie w przestrzeni. I one właśnie nie pozwalają Ci zrobić "weld" Odłącz kawałek modelu,który chcesz zweldować, odsuń go, skasuj vertexy, i połącz ponownie., i dopiero skorzystaj z "weld"
anesthetized Napisano 4 Maj 2017 Autor Napisano 4 Maj 2017 Faktycznie na tym polegał problem! Dziękuję bardzo! :)
Rekomendowane odpowiedzi