GrafMax Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 Hej! Robie czołówkę dla jednej stacji i mam mały problem. Chce zrobić długie kłęby taśmy filmowej, powyginanej w różny sposób. Chciałem to uzyskać, przez deformacje za pomocą FFD(box), problem jednak w tym że, ten deformuje mi całą tasiemke (rozciąga ją), a ja chce zeby ją tylko wyginał, tak na sztywno, jakby było do niej podłączone kości. Może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić? Nie chce podlaczac systemu kości bo ta taśma jest na prawde długa... Z góry dzieki za pomoc
kozioo Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 A może pathdeform? Albo jakis pathcoinstraint do animacji. Powinno zadziałac. PS: Tutek o pathcoinstraint chyba byl niedawno w newsach na glownej
GrafMax Posted November 1, 2004 Author Posted November 1, 2004 niestety ani jedno ani drugie nie rozwiązuje problemu :/
GrafMax Posted November 1, 2004 Author Posted November 1, 2004 chyba jednak nie:/ no w kazdym razie ja tego nie widze
biglebowsky Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 spline wytyczajacy zawijasy Twojej tasmy i drugi prosty jako ksztalt, a perforacja na teksturze.
GrafMax Posted November 1, 2004 Author Posted November 1, 2004 kurcze chyba cos zaczeło sie dziać biglebowsky, ale o co chodzi z tą perforacją na teksturze ?
Darthapul Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 Perforacja brzegu tasmy filmowej za pomoca tekstury - tzn tekstrka na kanal opacity.
haliq Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 ja bym dał pole siły (space warp) wave i podpiął pod taśmę.
Darthapul Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Jak Simclotch, to rownie dobrze mozna uzyc reactora maxowego...
GrafMax Posted November 7, 2004 Author Posted November 7, 2004 ten Loft to jest rozwiązanie. Dzięki za pomoc wszystkim :)
Recommended Posts