Napisano 1 Listopad 200420 l Hej! Robie czołówkę dla jednej stacji i mam mały problem. Chce zrobić długie kłęby taśmy filmowej, powyginanej w różny sposób. Chciałem to uzyskać, przez deformacje za pomocą FFD(box), problem jednak w tym że, ten deformuje mi całą tasiemke (rozciąga ją), a ja chce zeby ją tylko wyginał, tak na sztywno, jakby było do niej podłączone kości. Może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić? Nie chce podlaczac systemu kości bo ta taśma jest na prawde długa... Z góry dzieki za pomoc
Napisano 1 Listopad 200420 l A może pathdeform? Albo jakis pathcoinstraint do animacji. Powinno zadziałac. PS: Tutek o pathcoinstraint chyba byl niedawno w newsach na glownej
Napisano 1 Listopad 200420 l spline wytyczajacy zawijasy Twojej tasmy i drugi prosty jako ksztalt, a perforacja na teksturze.
Napisano 1 Listopad 200420 l Autor kurcze chyba cos zaczeło sie dziać biglebowsky, ale o co chodzi z tą perforacją na teksturze ?
Napisano 2 Listopad 200420 l Perforacja brzegu tasmy filmowej za pomoca tekstury - tzn tekstrka na kanal opacity.