Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej! Robie czołówkę dla jednej stacji i mam mały problem.

Chce zrobić długie kłęby taśmy filmowej, powyginanej w różny sposób. Chciałem to uzyskać, przez deformacje za pomocą FFD(box), problem jednak w tym że, ten deformuje mi całą tasiemke (rozciąga ją), a ja chce zeby ją tylko wyginał, tak na sztywno, jakby było do niej podłączone kości. Może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić?

Nie chce podlaczac systemu kości bo ta taśma jest na prawde długa...

 

Z góry dzieki za pomoc

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A może pathdeform? Albo jakis pathcoinstraint do animacji. Powinno zadziałac.

PS: Tutek o pathcoinstraint chyba byl niedawno w newsach na glownej

Napisano
  • Autor

kurcze chyba cos zaczeło sie dziać biglebowsky, ale o co chodzi z tą perforacją na teksturze ?

Napisano

ja bym dał pole siły (space warp) wave i podpiął pod taśmę.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności