pbcg Napisano 16 Maj 2017 Share Napisano 16 Maj 2017 Witam Rozbitek na bezludnej wyspie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 16 Maj 2017 Share Napisano 16 Maj 2017 Wizualnie ciekawe. Dlugo to on tam nie pociagnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Napisano 16 Maj 2017 Share Napisano 16 Maj 2017 o! dziadek w 3D ;) widać, że lekko nie ma, halucynacje z odwodnienia aż dossał się do tej muszli jak do chłodnego 0,7 ;) fajnie wyszła wyspa a najlepiej chyba same muszelki, mam nadzieję że artystycznie ręcznie rozmieszczone a nie z użyciem bezdusznego automatu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pbcg Napisano 17 Maj 2017 Autor Share Napisano 17 Maj 2017 Dzięki za komentarze. Muszelki poniekąd automat, bo np. kupka muszelek to symulacja dynamiczna, napis pół na pół ;) proceduralnie ze sterowaniem "personalnym" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 18 Maj 2017 Share Napisano 18 Maj 2017 Calkiem fajny pomysl, jakby podciagnac niektore shadery mogloby byc jeszcze lepiej :) Edit: W czym robione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pbcg Napisano 19 Maj 2017 Autor Share Napisano 19 Maj 2017 Pawelkos z shaderami trochę racji, musiałem się spieszyć, bo trial-Maya wygasał;) + gdzieniegdzie Zbrush. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi