SiD Napisano 16 Kwiecień 2003 Autor Napisano 16 Kwiecień 2003 Rozumime postarm sie zrobic tak jak mówisz jutro zoabczymy co mi z tego wyjdzie heeh a textury teraz zabirtam do domu i zrobie głowe na jutro moze wytexturuje hehe bedzie gitarka powaznie super sie postaram zrobie to wałsnie dla was :)
Eden-3d Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 moze wrzucisz siatke ciom[piwo]...jak kcesz
grafix Napisano 19 Kwiecień 2003 Napisano 19 Kwiecień 2003 Co do glowy to nie mam narazie zastrzezen, ale do Ciala !!!! jezu tutaj jest troche - duzo bledow, nie mniejscie mi tego zazle, ze sie czepiam, bo tez nie jetem jakims tam \"kokenem\" 3d ale, postura jest kartonowa, mam wrazenie ze sa to pudelka po zapalkach obklejone papierem. ! to raz jesli ma to byc, humanoidalna postac, to trzeba pamietac, o poewnych cechach ludzkich, - humanoidalnych, takich jak naprzyklad czy chcemy glodzic postac , czy ona ma byc otyla, czy moze umiesniona, bo widze na tychrenderkach, ze niestety ale postac ma byc umiesniona, a ona wyglada jak wychudzony karton :) bez obrazy, no i podejrzewam ze nad technika samego modelingu trzebaby sie dobrze zastanowic, nie lepiej nurbs , patch ? a juz jesli to nie pomoze to pozmudzic sie z nurmsami ? to jet moja propozycja... ale ciwiczenia czynia mistrza, zycze powodenia, i czekam na kolejne renderki :) P.S. SiD bez obrazy, ale jestem obiektywny :) sasiedzie :) :cool:[rotfl2]
NeZik Napisano 20 Kwiecień 2003 Napisano 20 Kwiecień 2003 Ciało jest za kanciaste i wogole chyba zebra torche za bardzo wychodzą :D
SiD Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Dobra to jest ciałko które lekko ulepszylem nie zapomnijcie ze koles jest matrwym trupem i jeszcze wiele w nim zmienie , połowe ciałą mu rozwale i pozbawie jednej reki a drugą bedzie siegac widza :) mam nadzieje ze scenka mi wyjdzie ;)
Pablo Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 no no juz o wiele lepiej :) teraz to anprade przypomina zoombiaka :)..tlko te zebra mi sie nie podbaja..sa za cienkie i chyba za duco ich....a zpoa tym to niezle Ci wyszlo:) pozdr[piwo]
SiD Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Dzienkuje , Jak widac to jest truposz , bo nie ma ludzkiego ciała czyli moja wyobraznia umodelowania go działąc moze wszelako w rózne strony , oto lekkie zblizenie sytuacji dam tu dwa redery : 1 ) jest to render siatki bez mesha
SiD Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 A oto : 2) z dodatkiem Mesha na 2 int... ( cos tam ) nie pamietam nazwy ale tym sie zaokragla :D
SiD Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Pablo jezlei chodzi i żebra to boje sie ale musz ciebie zaskoczyc to są kjawałki skóne czyli reszki tego co mu zostało takie cos sobie wisi mu koło ciałą wiem ze mogły byc to zebra ale ja uwarzam ze takie cos sie lepiej prezentuje , poniewarz kolo jest matrwy i wypełza z grobu nie bede z niego robił człowieka tlyko humanoidalnego-zombiego No i jeszcze zblizonośc ciałą czyli obróbka ramion jak wdac są dziadowsko nie kształtne , bo co smi nie wychodzi , miesnie mają byc sflaczało nie równe , tak tez bedzie lepeij , Ps. Mama sie smiałą z enie znam anatomi człowieka i on nawet nie oze byc trupem bo trup po smierci przeciesz i tak zachowuje ludzkie czescie ciałą mimo ze jest matrtwy , mozliwe ze ma racje ale to jest moaj wizja truposzka , hmm i ja ją uaktualniam tak jak ja to widze :)
Pablo Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 powiedz mi SID...jaka metoda robisz Ty to cialo....bo jakos dziwnie ta siatka wyglada.... pozdr
boowa Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Wiesz co SiD? ja mam duże wątpliwości czy skóra u trupa zwisa tak, że na żebrach są \"zwisy\" a brzuch jak u młodego kulturysty[co?]... pozatym rzy takich zwisach to za życia musiałby mieć jej dwa razy więcej..... pozdrawiam[piwo]
SiD Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Metoda hmm ... No wiec , najpier mam boxa i na nim daje mu \"convert to : Poly \" Potem dziele goscia na pół i daje mu mirrora , A jak sobie cos zrobie to dodaje z menu Modeling : Meshsmooth ( czy cos takiego ) tam ustatwiam ze ma mi zaokraglac to wszystko jak renderuje na 2 poziom ( podstawowy to 0 ) No i dlatego tak to wyglada pierwsza siatka jest normlanie z Poly a druga z dodaniem Mesha i widac ze jest wiecej polygonów i innytch takich w nikturych miestac dodaje orazu z Menu Prawym Meszsmooth na poszczególne krateczki dlatego jest tak gęsto w niekrtórych miejscach , nie iwem czy robie dobrze czy robie zle , ale to jest moje metoda modelowania i niektórzy pewnie poczatkujący tess tak robią Czy cos jest nie tak ??
Sharp Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 A ja ci podam taki link do modelowania postaci...od Blooddragona:). Jak znasz choć troche angielski to napewno ci pomoże:D http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp
SiD Napisano 23 Kwiecień 2003 Autor Napisano 23 Kwiecień 2003 Znam to , juz nie raz czytałem sobie i przeglądałem ten model , ale zauwarz ze ja modeluje po swojemu czy jest to dobre czy zle moze kiedys sie naucze i zrozumiem ale teraz hmm teraz jest wlasnie tak jak jest teraz :)
Sharp Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Nie..no jasne! Ja też zaczynałem po swojemu bo nie wiedziałem nawet co to jest tutorial:D...hehee nie było netu i wogóle było to coś zupełnie nowego dla mnie...ale powoli sam się uczyłem co i jak i jest narazie nie tragicznie:). Tobie też nie idzie najgorzej a czas i doświadczenie zdobyte m.in na bitwie udoskonali nasze 3d-zdolności:D Powodzenia więc:D:D:D
Pablo Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 wiec robta jak najlepiej potraciie:)) P.S wlasnie tlumacze ten tutorial Joanny of Arc:] pzodr[piwo]
darkelf Napisano 23 Kwiecień 2003 Napisano 23 Kwiecień 2003 Czesc! Hmm, Sid moim zdaniem musisz to wszystko zlagodzic. Chodzi mi glownie o klate. Przejscie pomiedzy eee klockami, czy kaloryferem czy jak tam jest za bardzo widoczne. Zeber jest STANOWczo za duzoi sa zle rozlozone. Raczej powinny byc skierowane do gory(po skosie a nie po poziomie) - mam nadizeje ze sie wyrazilem zrozumiale :). Pozatym rece... Hmm EE moze to ci cos pomoze: chodzi mi o rozstaw wszystkich miesni. Na to musisz zwrocic uwage. A co do sposobu modelowania, to chyba za bardzo zageszczasz siatke, i wychodza takie \"kupy\" :). Hmm, mysle ze jest to konstruktywna krytyka, i ze sie poprawisz. Pozdrowienia w pracy, drodzy rodacy :P.
SiD Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 darkelf dzienkass całkiem niezle to wyglada hmm sek w tym ze jak bym robił ciało to musiałbym robic je od nowa a zabrdzo mis ie nie chce znowu zaczynac , moze wam pokaze jak to u mnie na kompie wygląda co ??
SiD Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 No dobra to jest czesc nowego grobu Powiem wam cos szczerze wszyscy jak teraz to widzimy nawet jak to wiemy ze zaczynam partaczyc i ze musiałbym zaczac od nowa jak chce miec cos porządnego .... ale skoncze to co zaczołem , Tylko dla mnie ta cała moja praca wygląda na \"kupe zmarnowanego czasu \" Ps. przez te mature i reszte chyba zwariuje
PENdzel Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 sid moj ty guru nie zaduzo poligonow? nie wiem nie znam sie ale na twoim miejscu optimalizowal bym troszke :)
SiD Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 Originally posted by PENdzel sid moj ty guru nie zaduzo poligonow? nie wiem nie znam sie ale na twoim miejscu optimalizowal bym troszke :) Pisałem przeciesz ze jak bym miła robic odnowa to mi sie nie zabrdzo chce hehe bowiem ze zle robiłem i za za duszo nawalilem i mecze kompa non stop tylko hehe PENdzel czemu guru ??
Sharp Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 Co do mgły, to oto mój sposób zrobiony tak: Robie prostokątne gizmo->enviroment->fire effect->przyczepiam ten efekt do gizmosa, które utworzyłem. Teraz parametry: -regularity:1,0 -density: ja dałem 8,8 -flame type: tendril -kolory zmień z czerwonego i żółtego na szaro-białe I to chyba wszystko co pozmieniałem żeby uzyskać taki efekt: i chyba ten jest jest bardziej mgławy:) od twojego...popróbuj jeszcze z tymi opcajmi a uda ci się uzyskać jeszcze lepsze efekty...jeśli oczywiście chcesz, twój wybór POWODZENIA tak czy siak!!!!!!:D:D:D
SiD Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 dzienki Sharp( ostry ) hehe Postaram sie zoabczyc jak to bedzie z twoją mgłą ale spoko A tu mam przykład mniej wiecej jak chce to zeby mniej wiecej wyglądało to co chce wam pokazac :) to jest twarz ale cos mi sie chyba nie udało moze te usta ??
SiD Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 No a tu mam to co moze tak wyglądac tylko wiele jeszcze trzeba przerobic hehe
Sharp Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 No fajnie, coraz lepiej...bardzo podoba mi się tekstura głowy, bardzo pasuje do tej postaci, nie pasują jednak usta, wyglądają jakby szminką się gościu wysmarował:D...ale nie jestem pewiem czy tak duże otoczenie nie gryzie się z warunkami bitwy, pytałeś moderatorów czy im pasi?
Pablo Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 ladnie :] - tylko za duzy teren jest - glowa jest niepoprocjonalna do ciala - dlaczego on wychodzi z ziemi przed trumna a nie z niej? pozdr
SiD Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 spoko o teren sie nie martwcie zakryje go praktycznie tym eddim całym hehe atu jest ukaz ediego jeszcze bez flaków hehehe :D
SiD Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 Tu go chyba lekko zmieniłem i dodałem oczka co wy na to ??
Pablo Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 ladnie :)))..tylko czy to jest koncowa trexturka? bo jesli tak to moglbys jescze nad nia popracowac..bardziej ja urozmaicic....wiesz przebarwienia itp/.... pozdr
SiD Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 Hmmm postaram sie ja jakos urozmaicic hehe ale nie zardzo wiem jak ale cos wymnysle spokoo Tu mam oczy ze swiatelkiem :P
SiD Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 A tu jest moja praca nad rekami hehe znaczy sie jedna reka bo drugiej to polowy nie bedzie mial hehe
pazzi Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 Pomyśl SID czy nie warto byłoby złagodzić tę otwartą szczękę( to co dzieje się w środku) bo wygląda to trochę sztucznie. Pomyślałam o dwóch sposobach: 1. podkolorować teksturę ciała tej postaci tak aby posiadała odcienie ostro czerwonego języka oraz zębów; tak żeby wizualnie był to jeden scalony obraz a nie obrazek z dominantą, 2. złagodzić kolor tego jęzora. A swoją drogą tekstura , w moim odczuciu, ciała jest czymś w rodzaju chromu leżącego obok szlachetnej miedzi. Jednak to dobry podkład!:D
Pablo Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 co do reki....to pamietaj ze palce tez sie zginaja...wiec nie rob od razu boxow o konocwej dlugosci palcow...tylko najpierw wyextruduj piersza dlugosc kosci i potem z tego samego palca extruduj dalej tak jak jest druga kosc... pozdr
grafix Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 jesli chcesz to uzyj crosssection na splinach, moze si to ulatwic modelowanie reki ... bedzie latweij , tylko dobrze porozmieszczaj spliny ... Pozdrawiam ... co do uwagi Pabla to sie w zupelnosci zgadzam, roz extrude face np. co 20 , 50 punktow ,,, bo pozniej bedziesz mial mozlona prace z dzieleniem boxa. Texturka jest okej albe bym dodal troche sluzu, jakichs plam krwi na ciele, i zgnilosci ... wiecej nieruwnosci i zmarszczek na calym ciele, obwislosci itd itp . Pozdrawiam :)
pazzi Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 znalazłam coś Gothama Pewnie to znasz ale ta teksturka mnie rozwala. Twój mógłby mieć w podobnym klimacie?
Mistic Gohan Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 o zesz.... \"Żywe Kolory\" nie ma co....
Mistic Gohan Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 łądnego sie chłoptasia dorobiles SiD, nie ma co... popracowałbym jeszcze nad oczami, proponuję je trszkę \"rozsymetryzować\" bardziej ....
PENdzel Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Gotham to mistrz nie ma sie co dziwic - dalej SID pokaz co potrafisz - jeszcze 20 dni mniej wiecej nie?
SiD Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 Tak macie racje Gotham jest bardzo dobry w tym co robi i daleko mi do niego wiec , nie dziwcie sie ze textura taka marna jest ale ona nie chce sie nałozyc prawidłowo jak ją nałoze to przy renderingu wywala mi bład głowy lub ciałą ze cos tam nie tak z mapowaniem ale jak biore Contunue to zrenderuje texture w połowie ,no wiec dlatego jest tak rózowa a nie pokolorowana , a co textury Gothama hmm jest w rzeczy samej cholernie realistyczna ( jak on to robi ?? )
grafix Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 SiD wez sie wkoncu do roboty ! Pozdrawiam Jac
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 No no Sid, jestem pod wrazeniem. Szczegolnie glowka mi sie podoba. Ma taki fajny grymasik:) Probowales nadac teksturze ciala gausian blura? wydaje mi sie ze daloby to lepszy efekt.
OgOtaY Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 No właśnie SiD... Do roboty. Ciągle czekam na wykończenie postaci. Zacząłeś fajnie, ale brakuje jej proporcji, zestawu mięśni i odpowiedniej pozy... Texturę zostaw sobie na koniec... Będziesz musiał powalcyć jeszcze sporoooo ze światłem. Dawaj stary, zobaczymy kto pierwszy skończy... :)) Jak Ty, to masz u mnie wielkie piwo :)) Serdeczności
Eden-3d Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 dobra robota sid .ten koles jest naparwde straszny..hmm ale czy on wychodzi z trumny czy z ziemi[piwo]
SiD Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Dzienkuje wszytskim za podpowiedzi i za porady. Ostatnio dostalem propozycje by zacząc , chociassz korpus od nowa hmmm ciezko by było mi od nowa zacząc bo sie uczyłem sporo tego , i długo mi to zajeło czasu , w najgorszym wypadku zaczne odnowa ale nowa postac w bitwie , i chyba tak zrobie a moze zrobie obie naraz i zzdąze przd koncem hihih , bo jak ja orbie jednego to z czasem brakuje mi pomysłów i musze wymodelowac cos nowego wiec jak uwielbima i musze robic 3 rzeczy na raz bo nie umiem sie skuć na jednym , i tak mi jest dobrze ..... bo cos zorbie w jednej pracy to potem przypoomni mis ie co moge zrobic w tej drugiej i tak wkółko , wiem ze to chore ale mi tak jest dobrze A oto ten kolo , chyba nawet nic sie nie zmieniło hehe
Rekomendowane odpowiedzi