Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Prosze o wskazówki, jak najlepiej modelować auto... przeczytalem z 1000 tutoriali i nadal robie pewne blendy, otoz bawie się splinami, ale zawsze gdzieś zrobie jakiś bląd i auto wyglada jakby mialo wgniecenie... kolejną sprawą jest to jak zaczynac modelowanie: czy od rzu zaczac rysowac w 3d czy na poczatek obrysowac rzut np. od boku, i korygowac go pozniej od gory, przodu?? prosze o pomoc...

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
polecam zwykly i zawsze idealny poly-modelling

W tej kwestii zgadzam się z Marcinem. Jeśli jednak chcesz korzystać ze splajnów to polecam taką metodę - szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.

Napisano
szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.

 

hmm no nie wiem ... to raczej slaba metoda ... przyspaza dosc duzych klopotów ... ja bym nie polecal ... szzcegolnie zabawa z loopami na bockach ...

 

prosty poly modelling zaczynajac od plane i extrudujac edge ... pozniej weild i chamfer ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności