Napisano 2 Listopad 200420 l Prosze o wskazówki, jak najlepiej modelować auto... przeczytalem z 1000 tutoriali i nadal robie pewne blendy, otoz bawie się splinami, ale zawsze gdzieś zrobie jakiś bląd i auto wyglada jakby mialo wgniecenie... kolejną sprawą jest to jak zaczynac modelowanie: czy od rzu zaczac rysowac w 3d czy na poczatek obrysowac rzut np. od boku, i korygowac go pozniej od gory, przodu?? prosze o pomoc...
Napisano 2 Listopad 200420 l chyba jednak za malo tych tutoriali przeczytales przejzyj tutoriale na http://www.3dtotal.com i nie sadze zeby spliny na sam poczatek byly najlepszym sposobem na modelowanie samochodu polecam zwykly i zawsze idealny poly-modelling
Napisano 2 Listopad 200420 l polecam zwykly i zawsze idealny poly-modelling W tej kwestii zgadzam się z Marcinem. Jeśli jednak chcesz korzystać ze splajnów to polecam taką metodę - szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.
Napisano 2 Listopad 200420 l szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling. hmm no nie wiem ... to raczej slaba metoda ... przyspaza dosc duzych klopotów ... ja bym nie polecal ... szzcegolnie zabawa z loopami na bockach ... prosty poly modelling zaczynajac od plane i extrudujac edge ... pozniej weild i chamfer ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto