Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prosze o wskazówki, jak najlepiej modelować auto... przeczytalem z 1000 tutoriali i nadal robie pewne blendy, otoz bawie się splinami, ale zawsze gdzieś zrobie jakiś bląd i auto wyglada jakby mialo wgniecenie... kolejną sprawą jest to jak zaczynac modelowanie: czy od rzu zaczac rysowac w 3d czy na poczatek obrysowac rzut np. od boku, i korygowac go pozniej od gory, przodu?? prosze o pomoc...

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted
polecam zwykly i zawsze idealny poly-modelling

W tej kwestii zgadzam się z Marcinem. Jeśli jednak chcesz korzystać ze splajnów to polecam taką metodę - szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.

Posted
szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.

 

hmm no nie wiem ... to raczej slaba metoda ... przyspaza dosc duzych klopotów ... ja bym nie polecal ... szzcegolnie zabawa z loopami na bockach ...

 

prosty poly modelling zaczynajac od plane i extrudujac edge ... pozniej weild i chamfer ...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy