Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Prosze o wskazówki, jak najlepiej modelować auto... przeczytalem z 1000 tutoriali i nadal robie pewne blendy, otoz bawie się splinami, ale zawsze gdzieś zrobie jakiś bląd i auto wyglada jakby mialo wgniecenie... kolejną sprawą jest to jak zaczynac modelowanie: czy od rzu zaczac rysowac w 3d czy na poczatek obrysowac rzut np. od boku, i korygowac go pozniej od gory, przodu?? prosze o pomoc...

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba jednak za malo tych tutoriali przeczytales

 

przejzyj tutoriale na http://www.3dtotal.com

 

i nie sadze zeby spliny na sam poczatek byly najlepszym sposobem na modelowanie samochodu

 

polecam zwykly i zawsze idealny poly-modelling

Napisano
polecam zwykly i zawsze idealny poly-modelling

W tej kwestii zgadzam się z Marcinem. Jeśli jednak chcesz korzystać ze splajnów to polecam taką metodę - szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.

Napisano
szykujesz zdjęcie auta z boku i podpinasz go pod wievport left. Obrysowujesz go zamkniętym splinem, a następnie extrudujesz na szer. samochodu. Od razu zwiększ liczbę segmenów extruda. Teraz konwertujesz to do EP i zaczyna się poly-modeling.

 

hmm no nie wiem ... to raczej slaba metoda ... przyspaza dosc duzych klopotów ... ja bym nie polecal ... szzcegolnie zabawa z loopami na bockach ...

 

prosty poly modelling zaczynajac od plane i extrudujac edge ... pozniej weild i chamfer ...

Napisano

Poprzeglądaj torchę WiP'ów na tym forum, sporo samochodów jest :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności