grzegorz_b Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 Model autka BMW 320. Autko ma tu ok. 400 tys. poly. Surface Tools. Render Scanline. rendering 800x600 -> 6 godzin ;( na athlonie 1700xp. do tego zalaczam zrzut siatki i renderki bez konkretnej tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 czy szyba jest z jednorazowej torebki ? :) popraw to ... powinienes poprawic zanim wystawisz do GFW ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz_b Napisano 3 Listopad 2004 Autor Share Napisano 3 Listopad 2004 wystawilem to w GFW bo uznalem model za skonczony. a gdzie niby powinienem umiescic skonczony model? ale dzieki za komentarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość AcidBoyXL Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 moje autko :* szkoda ze jakies nie podobne, swiatla za slabo pochylone i za wysokie, linia nadwozia jakas inna mozesz pokazac siatke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 czy szyba jest z jednorazowej torebki ? :) hehe no racja Marcin jak torebka:):) modelk fajny ale materialy.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 3 Listopad 2004 Share Napisano 3 Listopad 2004 hehe, ktoś tu kocha baseball :P ależ mu zmasakrowałeś tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 dlamnie troche plastik fantastik, kwadratowy tez troszte(dach, zderzak) atrapa chlodnicy tez mnie sie wydaje lekko dziwna ale to moze ja po prostu nie pamietam tego wozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mCh Napisano 4 Listopad 2004 Share Napisano 4 Listopad 2004 zgadnijcie co widzę.. ps. niech starsi starzem urzytkownicy max3d.pl wytłumacza koledze co to oznacza w moim jezyku, to nie jest OT! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 7 Listopad 2004 Share Napisano 7 Listopad 2004 oswietl go GI i pokaz bez tekstur... bo troche kiepsko go poteksturowales i nie wiadomo kiepsciachny czy zaczepisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz_b Napisano 15 Listopad 2004 Autor Share Napisano 15 Listopad 2004 tak czytam te komentarze i zastanawiam sie czy w sumie to kiepsciucho i czy nie powinienem sie lepiej zajac zbieraniem grzybow w lesie a nie grafika 3D czy jednak moze byc. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HighwayMan Napisano 17 Listopad 2004 Share Napisano 17 Listopad 2004 Niedokładnie wymodelowałeś, zresztą chyba sam widzisz. Poza tym materiał sprawia że widać stzasznie krzywizne powierzchni, niewiem czy ona jest krzywa czy takie otoczenie pogięte zrobiłeś. Nad lampami mocno popracuj. Koła fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość AcidBoyXL Napisano 17 Listopad 2004 Share Napisano 17 Listopad 2004 nie no, jasne ze moze byc, a grzybow juz raczej nie pozbierasz dlugo wiec zostan przy 3d... ehem a ze tak spytam, ktory to twoj model ?? druga sprawa to ta mapa odbic, koniecznie ja zmien albo ustaw nad autkiem duzego bialego boxa i nie dawaj zadnej mapy odbic, i odrobine zmniejsz nasycenie koloru lakieru + opony sa za jasne. do opon przydalo by sie osobne swiatlo ale jak juz teraz render trwal tak dlugo(radiosity?) to lepiej go nie dawaj pozdro,... aah no model fajny ale troche niedokladnie odwzorowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi