Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Model autka BMW 320. Autko ma tu ok. 400 tys. poly. Surface Tools. Render Scanline. rendering 800x600 -> 6 godzin ;( na athlonie 1700xp. do tego zalaczam zrzut siatki i renderki bez konkretnej tekstury.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość AcidBoyXL
Napisano

moje autko :* szkoda ze jakies nie podobne, swiatla za slabo pochylone i za wysokie, linia nadwozia jakas inna mozesz pokazac siatke ?

Napisano

dlamnie troche plastik fantastik, kwadratowy tez troszte(dach, zderzak) atrapa chlodnicy tez mnie sie wydaje lekko dziwna ale to moze ja po prostu nie pamietam tego wozu

Napisano

zgadnijcie co widzę..

ps. niech starsi starzem urzytkownicy max3d.pl wytłumacza koledze co to oznacza w moim jezyku, to nie jest OT!

Napisano

tak czytam te komentarze i zastanawiam sie czy w sumie to kiepsciucho i czy nie powinienem sie lepiej zajac zbieraniem grzybow w lesie a nie grafika 3D czy jednak moze byc. pozdrawiam

Napisano

Niedokładnie wymodelowałeś, zresztą chyba sam widzisz.

Poza tym materiał sprawia że widać stzasznie krzywizne powierzchni, niewiem czy ona jest krzywa czy takie otoczenie pogięte zrobiłeś.

Nad lampami mocno popracuj.

 

Koła fajne :)

Gość AcidBoyXL
Napisano

nie no, jasne ze moze byc, a grzybow juz raczej nie pozbierasz dlugo wiec zostan przy 3d... ehem a ze tak spytam, ktory to twoj model ?? druga sprawa to ta mapa odbic, koniecznie ja zmien albo ustaw nad autkiem duzego bialego boxa i nie dawaj zadnej mapy odbic, i odrobine zmniejsz nasycenie koloru lakieru + opony sa za jasne. do opon przydalo by sie osobne swiatlo ale jak juz teraz render trwal tak dlugo(radiosity?) to lepiej go nie dawaj

 

pozdro,... aah no model fajny ale troche niedokladnie odwzorowany




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności