Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

od jakiegoś czasu przenoszę obiekty z 3ds max do Unity i mam problem z teksturami. Te z 3ds Maxa w którym projektuję, nie odpowiadają tym z Unity. Może tu chodzić tylko o kolory, bo zależy mi na teksturach prostych, bazujących tylko na kolorze(bitmapy działają). Ten z Unity jednak jest zupełnie inny i nie wydaje się to tylko winą oświetlenia. Poniżej podaję screeny porównujące i ustawienia Material Editor.

 

Problem wydaje się nie tak trudny, ale zatrzymałem się na tym. Z góry dzięki za pomoc:).

 

Przy okazji, może ktoś zna sposób na świecące tekstury, które emitowałyby światłem również w Unity? Chciałbym, żeby proste paski np. sugerujące drogę, świeciły.

 

Zrzut-ekr_qrwespw.png

Zrzut-ekr_qrwespa.png

Zrzut-ekr_qrwesps.png

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Poczytaj o materiałach PBR:

https://www.marmoset.co/posts/basic-theory-of-physically-based-rendering/

https://www.marmoset.co/posts/physically-based-rendering-and-you-can-too/

Standardowy shader w Unity korzysta z metalness i smoothness (glossines będącego odwrotnością roughness)

Przy okazji, może ktoś zna sposób na świecące tekstury, które emitowałyby światłem również w Unity? Chciałbym, żeby proste paski np. sugerujące drogę, świeciły.

Zastosowanie emissive (slot emission w standard shader) może pomóc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności