Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć! ;)

Jestem studentem Politechniki Wrocławskiej o kierunku Inżynieria akustyczna. Moja praca inżynierska ma polegać na udźwiękowieniu krótkiej animacji więc chciałem zapytać czy mógłby mi ktoś taką animację udostępnić, wyłącznie do celów zrealizowania mojej pracy dyplomowej? :)

• Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 10,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Na Vimeo są zwykle już udźwiękowione a co za tym idzie, mógłbym się sugerować poprzednim udźwiękowieniem więc promotor mi doradził żeby to była jeszcze nie tknięta animacja żebym sam mógł trochę pomyśleć co gdzie wstawić ;)

Napisano

Nie wiem na ile jesteś zaawansowany w IT ale możesz spróbowac wyciszyć dzwięki w windowsie wybierając i ściągając animację. Jeżeli mieszkasz w duzym mieście na pewno ktoś Ci pomoże, ew na Politechnice popytaj.

Napisano

Nie wiem jak zaawansowana ma być ta animacja, ale jest strona, na której ludzie zakładają swoje projekty z animacjami, może akurat ktoś szuka dźwiękowca. http://www.artella.com

Napisano
  • Autor
Nie wiem na ile jesteś zaawansowany w IT ale możesz spróbowac wyciszyć dzwięki w windowsie wybierając i ściągając animację. Jeżeli mieszkasz w duzym mieście na pewno ktoś Ci pomoże, ew na Politechnice popytaj.

Hehe nie trzeba być zaawansowanym w IT żeby wyciszyć dźwięki :D Chodzi o to, że jest taka możliwość, że mogę się wzorować na czymś gotowym a to nie wchodzi w grę bo bardziej dociekliwy pan z komisji mógłby się przyczepić, że to trochę plagiat skoro zrobiłem w jakimś fragmencie podobne efekty ;)

Pytałem na Politechnice i na różnych grupach, będę jeszcze pytał w filmówkach i ASP ale wbrew pozorom to nie takie hop siup znaleźć tą animację :D

Nie wiem jak zaawansowana ma być ta animacja, ale jest strona, na której ludzie zakładają swoje projekty z animacjami, może akurat ktoś szuka dźwiękowca. http://www.artella.com