PawelB Napisano 8 Listopad 2017 Napisano 8 Listopad 2017 (edytowane) Cześć! Chciałbym Wam pokazać render, który przyszło mi niedawno popełnić. W ramach nauki nowych rzeczy chciałem stworzyć jakąś roślinkę i przy okazji uzyskać efekt makrofotografii. Jest to, a przynajmniej miał być "Polytrichum commune", czyli gatunek mchu znany jako Płonnik pospolity. Modele: Blender Tekstury: Blender Node Editor + Krita Render: Blender Cycles Compo: Blender + Krita(wieszająca się u mnie ostatnio) Edytowane 8 Listopad 2017 przez PawelB
deshu Napisano 9 Listopad 2017 Napisano 9 Listopad 2017 Bardzo ładnie. Szkoda że żaden obiekt nie jest w pełnym focusie, a przecież o to chodzi w macro fotografii:)
PawelB Napisano 9 Listopad 2017 Autor Napisano 9 Listopad 2017 Dzięki deshu! Masz rację z focusem. Dłubiąc przy roślince sam się zastanawiałem jakby to ugryźć, ale nie udawało mi się znaleźć żadnego konkretnego punktu, który bym chciał wyostrzyć, zawsze coś uciekało. W ramach kompromisu ustawiłem w końcu ostrość na okolice pajęczyny z kroplami wody. :)
mitic Napisano 15 Listopad 2017 Napisano 15 Listopad 2017 Wygląda super. Tylko trochę te krople wody nie w skali https://www.photocase.com/photos/488561-moss-and-water-drops-nature-water-plant-forest-mountain-photocase-stock-photo-large.jpeg
PawelB Napisano 22 Listopad 2017 Autor Napisano 22 Listopad 2017 Dzięki Panowie :) @mitic Hmm... faktycznie krople powinny być większe. Ot, przeczyłem, dzięki za zwrócenie uwagi. @Q'bot Jasne, chociaż sitaka to raczej nic specjalnego. Kawałek zielonego mchu. Całość składała się z dokładnie takich samych elementów. W rzeczywistość wygląda to trochę inaczej, więc model nie jest do końca poprawny. Puszki to bardzo proste modele. Zagłębienia rzeźbiłem blenderowym sculpem dynamic topology i wypaliłem jako normal mapa.
Rekomendowane odpowiedzi