Skocz do zawartości

Living Dead: cyber death - humadroid /FINISHED/


felav

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Bedzie to moja pierwsza proba zmierzenia sie organiczna tkanka, ale coz od czegos trzeba zaczac...

Calosc bedzie utrzymana w klimatach sf: wojna ludzi z maszynami itd... Postac - zmasakrowany zolniez ruchu oporu(powyrywana tkanka miesniowa, polamane kosci). Bohater ten przedstawiony bedzie podczas procesu cybernetyzacji - kleczacy na podescie wyposarzonym w mechaniczne ramie. Bedzie on juz w wiekszej czesci scybernetyzowany(metalowe wzmocnienia stawow, jaka soczewka zamiast wypalonego oka itp.) Calosc ma sprawiac wrazenie jakby zaraz miala wstac i ruszyc zabijac.

 

Poniewaz postac bedzie miala duzo poodkrywanych tkanek zaczne od szkieletu, potem bebechy, miesnie, twarz, resztki munduru i dobiero metalowe dodatki.

 

[Edited on 9-4-2003 by Gotham]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 146
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pierwsze efekty pracy. Wydaje mi sie ze cos nie tak z tymi zebrami (wzorowalem sie na malo dokladnym rysunku z ksiazki od bilologii ;( ) Lopatki do poprawy - robione w 5 min

 

3.IV.2003.jpg\"

 

:(:D

 

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki

 

Do SiD\'a: nawet bardzo czasochłonne

 

Do darkelf\'a: W anatomie zaglebiam sie dla tego ze polowa tej anatomi bedzie na wierzchu ;)

 

A oto maly update (miednica bedzie troche inaczej wyprofilowana):

 

4.IV.2003.jpg

 

Jutro postaram sie skonczyc szkielet (czaszka i nogi), a w niedziele zabiore sie za flaki

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... zapowiada sie po prostu wymiatajaco... jeszcze baaaardzo duzo bedzie zalezalo od tekstur (sluz, krew i cala ta obrzydliwa reszta...)

 

a co do zaglebiania sie w szczegoly - popieram Twoje zdanie - w takiej sytuacji, masz calosc zrobiona od podstaw i masz przez to wiecej mozliwosci manewrowania, poza tym wyjdzie Ci to wtedy bardziej realistycznie, niz gdybys robil na przyklad kawalek miednicy, 3 zebra, itp...

 

a wlasnie - miednica do poprawki (co zreszta sam zauwazyles) - jest troszke zbyt \'okragla\'...

 

pozdroofki

czekam na update

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miednicę jusz poprawilem - wygląd dużo lepej, dodalem tez stawy dloni i troche bardziej ja \'scaliłem\'

 

Do Pabla: Nie uzywam zadnego pluga, wszystko sam modeluje

 

Do M@ti\'ego: wszystko to boxmodeling

 

Update w sobote wieczorem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zdażyłem zrobic wszystkiego co myślalem, ze zdąże

 

Mialem male problemy z czaszka - najpierw robilem z box\'a potem stwierdzilem ze uzyje NURBS\'a a w koncu robie ze spline\'ów

 

Poprawiona miednica wymaga jeszcze wygladzenia, stopa bedzie tesz odpowiednio wyprofilowana

 

Zmniejszylem wypustki kregosupa

 

Jutro skoncze czache i wprowadze ostatnie poprawki do szkieletu mam nadzieje ze uda mi sie go calkowicie skonczyc i bede mogl zajac sie flakami

 

 

[Edited on 5-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Blooddragon, zmienilem rzuty i odrazu lepiej, poprawilem ile zdazylem. Zeberka obecnie sa troche wezsze, ale nie chcialo mi sie renderowac - takie jak sa teraz sa chyba lepsze od starych? Lopatki u mnie tez juz nie sa tak oderwane jak na renderze.

 

Czacha brznadziejna, jutro moze ja troche zupgrejduje, ale nie wiem w sumie z daleka nie wyglada zle, a i tak bedzie jej widoczna 1/3

 

W szkielecie nie przewiduje jusz wiekszych zmian, chyba jest w miare oki?

 

Wreszcie bede sie mogl zabrac za flaczki ;)

 

Piszczel i kosc udowa troche pogrubione. Klata troche wieksza niz na rzutach, ale w koncu to nie ma byc chuderlawy informatyk, tylko kawal zolnieza ktory bronil sie przed maszynami do ostatniego naboju

 

A co do neandertalczykow to okolo 2100 roku raczej trudno o takich ;)

 

6.VI.2003.jpg

 

 

p.jpgb1.jpg

 

 

 

 

[Edited on 11-4-2003 by felav]

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja - obmacaj :P własną głowę

 

zauważ że na wysookości uszy jest przewęrzenie, a natępnie w kieruku do góry czaszka (dokładnie puszka mózgowa) zaczyna przypominać balonik, choć nieco ściśnięty

 

Mógłbyś pokazać tę czaszkę też od tyłu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba :). Tylko popraw tą czaszkę. jakby była sama to może z daleka by jakoś wyglądała, ale w połączeniu z resztą szkieletu nie prezentuje się najlepiej. Powinieneś ją chyba trochę bardziej rozciągnąc w górę i sciągnąć z tyłu po jest za bardzo szeroka w tył. Nie moge się doczekać flaczków :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaszke troche wygluzylem i zostawie taka jaka teraz jest.

A tutaj maly skrin, mniej wiecej w takiej pozycji bedzie kleczal koles, klata moze jeszcze troche bardziej pojdzie do przodu.

Narazie to tylko taki szkic \"mniej-wiecej\" - wiec jest duzo bledow, pod koniec pracy wszystko bede porzadnie ukladal.

 

7.IV.2003.jpg

 

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... felav, jak chcesz, moge Ci przeslac rzuty czaszki... szkoda by bylo, gdyby taka pracka siadla przez jedna glupia niedopracowana czaszke... :)

jesli jestes zainteresowany, napisz do mnie na priv (U2U), na GG albo na maila...

 

pozdroofki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec po krotkiej przerwie, spowodowanej brakiem czasu (pracowity tydzień) kolejny maly updejt - przelyk, zoladek i dwunastnica, jeszcze dzisiaj nad nimi popracuje, a potem jelita(jusz sie boje)

 

caly uklad pokarmowy bedzie pokryty texturka z duzym bumpem i mam nadzieje ze bedzie to wygladalo realistycznie

 

10.IV.03.jpg\"

 

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto sa jelitka (nie bylo tak źle) jeszcze grube i narzady jak watroba, sledziona itrzustka, acha chyba jeszcze zrobi pluca i serce - to kolesia potem bede mogl bardziej poszarpac.

 

I tu jeszcze pytanko natury technicznej, tkanke miesniowa lepiej modelowac w takiej pozycji w jakiej bedzie kleczal czy lepiej w uniwersalnej i potem ulozyc?

 

Aha chyba nie bede sie bawil w poszczegolne miesnie, a raczej zrobie jusz ogolny zewnetrzny ksztalt ciala, a miesnie i skore osobno porobie przy ranach.

 

 

www.felav.republika.pl\\11.IV.03.jpg\"

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu macie jelito grube

 

Moze ktos wie jak zrobic zeby na przewezeniach nie bylo widac ze to dwa osobne objekty? Jak lacze wierzcholki w pary i robie collapse to sie mesh kopie :/[killer]

 

12.IV.03.jpg\"

 

[Edited on 13-4-2003 by felav]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności