Cygi Napisano 21 Styczeń 2018 Napisano 21 Styczeń 2018 Heya, Nowy projekt robiony pod folio oraz w celu szlifowania skilla w modelowaniu hard surface, wypalaniu normalek itd. Gun ma ok 15k poly. Użyte softy to Max, Substance, Photoshop, Marmoset i hmmm Paint :) Inspiracja to koncept Nenada Gojkovica do gry Call Of Duty: Infinite Warfare. Będę wdzięczny za komentarze i dzięki!
gryzon Napisano 22 Styczeń 2018 Napisano 22 Styczeń 2018 Oglądając koncept Gojkovic'a mogę tylko dodać że powinieneś go trochę zinterpretować lepiej. Podam przykład. Zobacz na rękojeści do tej broni. Nie wyobrażam sobie operować takim gunem z tak twardych wyciosanych drążków. Gojkowic to po prostu zblokował w designie, tutaj trzeba jeszcze trochę inwencji modelera w wykończeniu tego. Pracuj dalej.
Cygi Napisano 31 Styczeń 2018 Autor Napisano 31 Styczeń 2018 (edytowane) @Sebazx6r dzięki (chociaż nie wiem co teraz;) ) @gryzon dzięki za komentarz :) pozdrawiam. Edytowane 31 Styczeń 2018 przez Cygi
Rekomendowane odpowiedzi